Poveștile au calitatea de netăgăduit de a ne transporta într-un alt timp și alt loc, în timp ce stăm confortabil pe locurile noastre. Poveștile sunt, de asemenea, un material excelent de legătură, deoarece oamenii creează amintiri pe măsură ce se cufundă în activitatea de povestire.
Citeste si: Bancul zilei de miercuri, 27 aprilie: Un ateu se plimba prin pădure când a fost dat nas în nas cu un urs
Ziua spunerii de povești sau a povestirii a fost sărbătorită pentru prima dată în 2009 de George Rafeedie, un om de afaceri care conduce o agenție de marketing creativ numită „Tell Your Story, Inc”, scrie National Today. Afacerea lui Rafeedie se bazează pe promovarea și marketingul unui brand prin tehnici de povestire. Prin crearea unei povești cu produsul ca personaj principal, produsul este esențial pentru intrigă și este văzut ca fiind important în continuarea poveștii.
Arta povestirii este o practică străveche care a fost folosită de oameni de mii de ani acum. „Fabulele lui Esop” este una dintre cele mai cunoscute povești și astăzi. Început undeva în anul 500 î.Hr., „Fabulele lui Esop” au fost transmise oral.
În vremurile moderne, presa scrisă și digitală au înregistrat progrese destul de semnificative în tehnicile de povestire. Camerele foto, atât cele profesionale, cât și cele de pe telefoanele mobile, au permis să apară povești unice, de la înfățișarea efectelor îngrozitoare ale războiului până la evenimente vesele precum prima ploaie. Pe de altă parte, instrumentele media digitale, cum ar fi televizoarele și internetul, au devenit spații pentru povestitorii profesioniști și neprofesioniști pentru a-și transmite ideile lumii.