- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
A vrut să facă bani de pe urma cazului lui Britney Spears, dar o greșeală gramaticală l-a costat scump. A rămas cu 10.000 de tricouri pe stoc
Karl Baxter, un antreprenor britanic cu un depozit angros care voia să facă bani de pe urma cazului lui Britney Spears, a rămas pe stoc cu toate cele 10.000 de tricouri pe care a vrut să le imprime cu sloganul deja viral „Free Britney”.
Însă i-a ieșit greșit sloganul, în loc de „#FreeBritney” (Eliberați-o pe Britney)” scriind „#FreeBrittany”, Brittany fiind o regiune din extremitatea nord-vestică a Franței. Antreprenorul a văzut scandalul care s-a iscat în jurul artistei şi a tutelei deţinute de tatăl ei, aşa că a decis să imprime 10.000
Problemele pe care le are cu ortografia le-a confirmat și într-o postare în care antrprenorul explică toată întâmplarea: „După ce am auzit și am citit totul despre lupta lui Britney pentru a pune capăt tutelei, am zis să fac ceva pentru a ajuta această cauză, apelând la tinerii mei clientului”, a scris Baxter făcând o nouă greșeală de ortografie (a scris, greșit, „client” la genitiv- client's- în loc de pluralul pentru „client”, care se scrie clients- n.r.).
Antreprenorul spune că ar vrea să trimită tricourile rămase în țările slab dezvoltate
Acum, pentru că totuși, vrea să recupereze o parte din pagubă, antreprenoul face apel către fanii artistei și îi roagă să investească într-un astfel de tricou.
„Am rămas blocat acum cu un stoc care probabil nu va ajunge nicăieri, așa că fac apel la orice fan al mișcării să investească și să cumpere un tricou”, a spus antreprenorul.
În loc de 12,87 de euro cât ar fi costat în mod normal, acum tricoul ar costa 4,67 euro.
Pentru că această întâmplare este și o problemă de sustenabilitate, antreprenorul spune că tricourile nu vor fi aruncate sau distruse, ci va găsi o modalitate de a le recicla.