• Aiud 95.2
  • Timișoara 93.9
  • Tulcea 91.4
Stiri mondene

Alexia Eram și Mario Fresh, imagini inedite din vacanță: ”O nouă zi în paradis”. Cum s-au fotografiat cei doi în Bali

Alexia Eram și Mario Fresh, imagini inedite din vacanță
Alexia Eram și Mario Fresh, imagini inedite din vacanță [Sursa foto: Instagram]
Alexia Eram și Mario Fresh au început anul cu o vacanță. Cei doi au ales să călătoresacă în Bali.

Alexia Eram și Mario Fresh sunt împreună de aproape 6 ani. Cântărețul și fiica Andreei Esca au trecut prin numeroase momente de impas însă au demonstrat că dragostea lor este mai puternică. Deși sunt amândoi extrem de ocupați, găsesc timp pentru a se dedica relației. Pentru că de sărbători nu au fost împreună, acum, cei doi îndrăgostiți au plecat într-o vacanță romantică. Pentru că au o relație apropiată cu fanii lor, celebrul cupu din showbiz-ul românesc au împărtășit câteva imagini din vacanță.

Din postările publicate putem observa că cum se bucură de peisajele superbe.

Alexia Eram și Mario Fresh
Alexia Eram și Mario Fresh[Sursa foto: Instagram]

„Prima zi în Bali: am ajuns la hotel pe la două dimineața, ne-am culcat la 6 pentru că erau tot felul de animale care făceau zgomot. Ne-am trezit la 9 am luat mic dejunul și ne-am culcat la loc pentru că eram foarte obosiți.  Adevărata zi a început așadar pe la ora 16:00 când ne-am aranjat lucrurile prin dulapuri, am ieșit să mâncăm în Ubud și gata ziua.

Am ciocnit un pahar de vin și așteptăm să vină o nouă zi în paradis.

Ce credeți că abia aștept să fac în Bali?”, a scris Alexia Eram pe Instagram.

Vezi această postare pe Instagram

O postare distribuită de Alexia Eram♛ (@alexiaeram)

Alexia Eram și Mario Fresh au fost separați de Sărbători

Deși de Revelion cei doi au petrecut împreună, Sărbătorile de iarnă i-au găsit despărțiți. În cadrul unui interviu, fiica Andreei Esca a spus că a celebrat ziua peste hotare, în SUA, cu părinții săi, iar Mario Fresh va rămâne în țară. Motivul ar fi faptul că artistul a avut concerte pe care nu și le poate amâna sau anula.

Alexia Eram și Mario Fresh,  imagini inedite din vacanță
Alexia Eram și Mario Fresh[Sursa foto: Instagram]

Citește și: Mario Fresh, declarații emoționante despre relația cu Alexia Eram: „Mă iubește mai mult decât ar trebui să mă iubească”

Am împodobit bradul cu Mario, la el acasă, pentru că eu o să fiu plecată, în perioada care urmează, și el o să fie aici (n.r. – România) așa că am zis că mai bine îl împodobim la dânsul. De Sărbători o să plec cu familia în străinătate și mă voi întoarce de Revelion și nu avea rost să îl facem în două locuri. Mario o să aibă concerte de Crăciun și nu poate fi alături de noi.  O să merg în America cu familia o săptămână. Nu am mai fost de mult într-o vacanță doar cu părinții și abia aștept. În relație eu las mai mult” ,  a declarat Alexia Eram.