Videoclipul noului single a fost foarte așteptat de public, devenind viral pe TikTok, pe sunetul piesei creându-se mii de tiktok-uri. Atât videoclipul cât și versurile noului single „Diamantul” se concentrează pe subiectul popularității vedetelor din mediul online (fie că este vorba de un artist sau vlogger pe youtube, digital creator pe instagram, content creator pe TikTok, reality show character pe tv sau orice altă formă poate îmbracă un influencer, self-made star creator de conținut popular pe platformele sociale).
Această popularitate vine la pachet atât cu un mare val de oameni care devin fani, dar în același timp și cu reversul medaliei, cu un val de oameni care devin hateri și care fac bullying online. Această piesă le este dedicată deopotrivă celor două categorii, iar concluzia ei este următoarea: dacă tu știi că ai niște calități și ești bun pe ceea ce faci, indiferent dacă primești aprecieri și/ sau hate/ bullying trebuie să continui să faci ceea ce îți place și ce te face fericit fiindcă de fapt tu ești “Diamantul” din propria ta viață și nu trebuie să te lași influențat
„În urmă mai multor comentarii de hate pe care le-am primit pe TikTok am decis împreună cu echipa mea de la labelul The One Records să facem o piesă pe care să le-o dedicăm atât fanilor cât și haterilor dar care să aibă un mesaj serios transmis într-o formă fresh, puțîn mai funny, pe caterincă exact pe vibeul care mă caracterizează, cum mi-am obișnuit și publicul urmăritor, fiindcă de problema asta cu bullyingul din online se lovește orice adolescent sau
Videoclipul piesei a fost creat de echipa celor de la „MAU Creative” cu care Andreea a mai colaborat în trecut și pentru alte videoclipuri. Cadrele și imaginea per total au fost gândite într-un mod foarte true, funny, de entertaining în stil vlogging pentru că publicul să se regăsească cât mai mult în mesajul și versurile piesei.
Andreea Bostanica și-a început carieră de vlogger în 2017, canalul ei însumând până în prezent un nr. de 77M views, aflându-se în prezent în topul celor mai populare și relevante vloggerite/ influencerite din România și Moldova, cu un fanbase foarte activ atât pe Youtube (550k Subscribers), Instagram (639k followers) și pe TikTok( peste 2,9M Followers). Videoclipurile ei au fost foarte bine primite de către public: Da Play (aprox 4,8 M views), BFF (peste 3,4 M views), Swipe Up (peste 3M views), Uit de Noi (1,2 M views) și De ce Noi (aprox 1M views) având un engagement foarte mare (un nr. de comentarii între 10-25k/ video).