Andrei Petroff, un tânăr creator de conținut şi om de marketing, a reușit să păcălească niște influenceri să promoveze un produs care nu există: „ Brânza Regelui Carol al III-lea ”, de la Curtea Regală a României( o instituție care, de asemenea, nu există).
Vloggerul a stârnit multă revoltă în rândul influencerilor în urma farsei, iar acum nu a ezitat să reacționeze. Andrei Petroff a spus că există influenceri care dau credibilitate unor țepe sau unor produse sau servicii care îi pot afecta. Mai mult, tânăr a menționat că greșelile pe care le-a avut în scrisoare au fost, de fapt, indicii înspre influenceri, pentru a le da oportunitatea să vadă că este o farsă.
”Am publicat acum câteva zile un video pe canalul meu de Youtube în care arăt cum am păcălit o mână de influenceri să promoveze un produs inventat de mine, numit brânza regelui. În mai puțin de 48 de ore, video-ul s-a viralizat și a generat peste 100 de mii de vizualizări. Adevărul pe care l-am constatat, și de la care a plecat această idee, e că influencerii din România au promovat și continuă să promoveze tot ce le trece prin cale, indiferent de impactul negativ pe care reclama lor îl poate avea asupra urmăritorilor care o văd.(...) Scopul nu a fost și nu este să îmi bat joc de niște oameni. Le-am dat oportunitățile să se prindă că ce le-am trimis nu era un produs real, dacă ar fi căutat pe Google și-ar fi dat seama că șeful de cabinet nu apare nicăieri, că blazonul nu e cel real, că adresa de e-mail nu e una oficială, că brand-ul Curtea Regală a României nu există”, a declarat vloggerul Andrei Petroff.
Pe canalul de Youtube, tânărul Andrei Petroff cu haine de călugăr a publicat și imagini, dar și momente din videourile în care influencerii, printre care Ana Morodan, Oana Roman, Faiăr sau Claudisky, sunt măguliți de onoarea de a promova pe canalele lor de Youtube sau pe Instagram/Facebook/TikTok „ brânza regelui ”. Entuziasmul îl puteți auzi în videoul de mai jos.