Oficialii Facebook au anunțat cu entuziasm lansarea unei noi secțiuni Video, inspirată de designul popular al platformei Instagram, care va consolida și organiza toate formatele video într-un singur loc, pentru o experiență mai plăcută și mai organizată pentru utilizatori. Noua actualizare revoluționară aduce împreună atât filmările obișnuite, cât și cele verticale, cunoscute sub numele de Reels, într-o interfață ușor de navigat.
Astfel, utilizatorii vor avea acces rapid la o varietate bogată de conținut video, fără a fi nevoiți să caute prin diferite secțiuni ale platformei. Prin înlocuirea vechii denumiri" Facebook Watch", noua secțiune dedicată conținutului video va fi simplu numită "Video", reflectând astfel accentul pe materialul vizual care atrage din ce în ce mai mulți utilizatori.
Primele informații arată că această funcție a fost deja implementată.
Meta Platforms a anunțat că testează un serviciu de abonament lunar, care va costa 11,99 dolari pe lună, numit Meta Verified. Serviciul le va permite utilizatorilor să își verifice conturile folosind un ID guvernamental și să obțină o insignă albastră, în condițiile în care aceaștia încercă să sprijine creatorii de conținut pentru a crește și pentru a crea comunități.
„Pe termen lung, dorim să construim o ofertă de abonament care să fie valoroasă pentru toată lumea, inclusiv pentru creatori, companii și comunitatea noastră în general. Ca parte a acestei viziuni, evoluăm sensul insignei verificate, astfel încât să putem extinde accesul la verificare și mai mulți oameni să aibă încredere că conturile cu care interacționează sunt autentice”, a anunțat Mark Zuckerberg.
Citește continuarea aici!