Pentru că ştirile false se ascund sub titluri senzaţionale şi se răspândesc şi din lipsa de atenţie a oamenilor, Facebook a decis să testeze o nouă interfață unde le transmite utilizatorilor să citească articolele înainte să le trimită mai departe. Scopul acestei încercări este de a evita răspândirea informațiilor false.
Facebook a început să testeze o nouă interfaţă, prin care este afişat, pe jumătatea inferioară a ecranului, un mesaj nou atunci când oamenii folosesc funcţia Share fără a fi citit înainte articolul. Deși Facebook nu obligă utilizatorii să citească știrile înainte de a le partaja în alte grupuri, acesta le transmite subtil, că distribuie un material fără să știe ce conține.
Din primele informații, meniul, care apare imediat după apăsarea butonului Share, îi dă utilizatorului care nu a citit înainte articolul două opţiuni: să citească articolul sau să continue cu partajarea acestuia. Acest test vine la 8 luni distanţă după ce Twitter a lansat o funcţie similară.