Close sidebar
Stiri

Banda de bagaje a devenit bandă de alergare pe Aeroportul Otopeni! Angajații au fost filmați și puși pe internet

Banda de bagaje a devenit bandă de alergare pe Aeroportul Otopeni [Sursa foto: PixaBay]

Banda de bagaje din Aeroportul Otopeni, transformată în bandă de alergare. Care este reacţia oficialilor de la aeroport?!


In articol:

Atunci când vine vorba despre ingeniozitatea românilor, se pare că aceasta nu are deloc limite, după cum se arată în imaginile surprinse de către un călător de pe Aeroportul Otopeni. Banda de bagaje s-a defectat, iar conducerea a găsit o soluţie mai puţin convenţională. Mai mulţi angajaţi au fost urcaţi pe benzile electrice, astfel ele s-au transformat în benzi de alergare.  

Banda de bagaje a devenit bandă de alergare pe Aeroportul Otopeni
Banda de bagaje a devenit bandă de alergare pe Aeroportul Otopeni[Sursa foto: Captură video]

Oamenii au mers pe bandă astfel încât să aducă toate bagajele călătorilor, în timp ce aceștia așteptau deja de minute bune să le preia și să iasă din aeroport. Întrebaţi despre reparaţii, managerii aeroportului spun că muncitorii doar efectau o verificare înainte de a porni sistemul. 

Citeste si: VIDEO: Două vaci, vedete pe rețelele sociale după ce s-au plimbat nestingherite pe Aeroportul din Timișoara

Banda de bagaje a devenit bandă de alergare pe Aeroportul Otopeni
Banda de bagaje a devenit bandă de alergare pe Aeroportul Otopeni[Sursa foto: Captură video]

Sute de curse întârziate şi zeci de zboruri anulate pe Aeroportul Otopeni.

Aproape o mie de zboruri (aterizări şi decolări) au avut întârzieri mai mari de 30 minute pe Aeroportul Henri Coandă, în timp ce 56 de curse au fost anulate în ultima săptămână de companiile aeriene care ar fi trebuit să le opereze, potrivit datelor Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.

Banda de bagaje a devenit bandă de alergare pe Aeroportul Otopeni
Aeroportul Otopeni

Citeste si: Un pasager a cumpărat un bilet de avion doar pentru a-și căuta bagajele pierdute pe aeroportul din Dublin

„Companiile aeriene care au operat aceste zboruri au comunicat că întârzierile au fost generate de cauze precum rotaţia aeronavei sau a echipajului, restricţiile pe rută, lipsa echipajului (piloţi sau însoţitori de bord) sau a aeronavei, încărcarea/descărcarea obiectelor voluminoase, facilităţile de aeroport sau defecţiuni ale aeronavei.Numărul întârzierilor corespunde, în general, cotei de piaţă a companiilor aeriene pe Aeroportul Internațional Henri Coandă București, astfel încât cele mai multe s-au înregistrat la Wizzair (264 de zboruri), TAROM (162 de zboruri), Ryanair (148) şi Blue Air

(99 de zboruri)”, au declarat reprezentanţii Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.

În total, în perioada 30 iunie- 6 iulie, pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti au fost operate 2.357 de zboruri (1.189 aterizări şi 1.177 decolări).