• Aiud 95.2
  • Alba-Iulia 99.7
  • Bacău 88.8
  • Bârlad 104.9
  • Bistrița 97.3
  • Botoșani 91.1
  • Brașov 91.9
  • București 88.0
  • Buzău 96.7
  • Câmpeni 96.2
  • Câmpina 88.6
  • Cluj-Napoca 101.5
  • Constanța 96.9
  • Craiova 92.0
  • Focșani 95.3
  • Piatra Neamț 102.3
  • Ploiești 88.3
  • Râșnov 104.5
  • Sibiu 88.4
  • Sinaia 103.6
  • Tg. Mureș 106.4
  • Timișoara 93.9
  • Tulcea 91.4
Stiri mondene

"Banul le ia și ultima brumă de demnitate și respect pentru cel care i-a făcut să devină ceea ce sunt azi!". Decizia Tribunalului București în cazul procesului dintre membrii trupei Cargo și familia regretatului Adi Bărar. Ce se va întâmpla cu brandul

Familia fostului lider al trupei CARGO, Adi Bărar
Adi Bărar, fondator „Cargo” [Sursa foto: Facebook]
Tribunalul București a dat verdictul în procesul dintre membrii trupei Cargo și familia regretatului Adi Bărar ce vizează dreptul de proprietate asupra brandului "CARGO". La cine va rămâne marca formației?

Fiica și soția fostului lider al trupei CARGO, Adi Bărar, decedat în martie 2021, au fost date în judecată de membrii renumitei formații rock. Adrian Gabriel Igrișan, Octavian Pilan și Alin Achim au cerut la Tribunalul București interzicerea folosirii brandului CARGO până la finalizarea unui proces în care să se decidă cum poate fi folosită marca. Luni, 4 decembrie, a sosit vestea că brandul CARGO rămâne la familia Bărar. Decizia nu este definitivă, dar ea blochează atât posibilitatea folosirii titulaturii CARGO de către ceilalți membri ai formației, cât și interpretarea unor piese.

Conform sentinței din 29.11.2023, dată de Tribunalul București, dată pe fond, instanța a „respins cererea ca neîntemeiată”. Oblică reclamanții la plata sumei de 11.699 de lei, către pârâta Adriana Bărar, cu drept de apel în 30 de zile. 

„CARGO este moştenirea pe care Adrian Bărar (fondatorul formației muzicale CARGO) a lăsat-o fiicei sale şi soției sale. Nouă ne-a lăsat muzica sa, să ne bucurăm de ea, aşa cum a văzut-o creatorul conceptului formației muzicale CARGO. <Muzica

mea trebuia, în primul rând, să reflecte pământul pe care călcăm>, scria Adrian Bãrar în cartea Cargo-Jurnal de Bord, 1998, descriind naşterea denumirii şi a conceptului muzical CARGO în perioada 1984-1985”
, a transmis avocata Mihaela Tudorache.

Proces între membrii trupei Cargo și familia regretatului lider Adi Bărar
Tribunalul București a dat dreptate familiei Bărar.

Citește și: "O lupoaică întotdeauna alege familia." Mesajul Shakirei după condamnarea la trei ani de închisoare și amendată cu peste 7 milioane de euro

“S-a făcut dreptate. Și e trist că o trupă de o asemenea anvergură, fondată de Adi Bărar, să se întoarcă împotriva familiei fostului lor lider! Dar asta arată adevărata față a unora, a unora cărora banul le ia și ultima brumă de demnitate și respect pentru cel care i-a făcut să devină ceea ce sunt azi! Și ca să nu existe nici o urmă de îndoială că ce scriu eu și ce a hotărât justiția că e normal și drept, uitați-vă atent la fotografiile alăturate, în care în componența inițiala a trupei CARGO nu era nici măcar unul dintre cei care după moartea lui Adi, au avut pretenția la

un brand pe care nu ei l-au creeat – chiar dacă au contribuit la el!”, a scris pe Facebook Corneliu Vaida, un apropiat al familiei regretatului Adi Bărar.

Familia fondatorului "CARGO", Adi Bărar, a câștigat în instanță dreptul asupra numelui formației
Adi Bărar, fondator „Cargo”[Sursa foto: Facebook]

Adriana Bărar, fiica artistului, a încercat să ajungă la o înțelegere amiabilă:" Au continuat cu atitudinea asta de lipsă de respect față de Adi și am vrut cumva să punem punct la toată șarada asta"

Adriana Bărar, fiica artistului, a declarat pentru pressalert că familia a încercat să ajungă la o înțelegere amiabilă cu ceilalți muzicieni din Cargo, dar a fost imposibil: "Am încercat să ne înțelegem amiabil cu ei timp de aproape un an și jumătate, după care am trimis notificări prin avocat, nu s-a ajuns la nicio colaborare. Au continuat cu atitudinea asta de lipsă de respect față de Adi și am vrut cumva să punem punct la toată șarada asta. Am ajuns la proces din păcate. (…). Ne-a mai deranjat foarte tare  că ei au încercat să înregistreze marca Cargo pe numele lor la OSIM, cu toate că era înregistrată pe Adi Bărar în 2004, fără ca ei să conteste acest lucru de-a lungul anilor. Au depus cererea de înregistrare anul trecut în iarnă, noi am depus o opoziție în acest sens și le-a fost respinsă cererea de înregistrare. Am discutat și despre o posibilă licențiere a mărcii, dar avocații lor nu mi-au mai răspuns și cumva a rămas în aer toată treaba asta, ei și-au văzut de treaba lor“, spunea Adriana Bărar. 

Citește și: “Am chemat-o pe soacra mea”. Momentul de răscruce prin care a trecut Niculina Stoican în căsnicia cu soțul ei. Etapele care le-a pus la încercări grele stabilitatea și armonia mariajului