Close sidebar
Divertisment

"Casa iubirii", de la Kanal D, pe primul loc în inimile telespectatorilor şi în topul audienţelor

Emisiunea prezentată de Andreea Mantea, prima opţiune a telespectatorilor, pe toate targeturile monitorizate

Reality show-ul "Casa Iubirii", prezentat de Andreea Mantea, la Kanal D, a fost ieri lider de audiență pe toate targeturile monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media România. Atât prima parte a emisiunii, difuzată în intervalul 10:00-12:00, cât și a doua, difuzată în intervalul 16:30-19:00, au suscitat interesul maxim al celor aflați în fața micilor ecrane.

Astfel, emisiunea cu și despre dragoste, a înregistrat, cu prima parte, 2,2% Rating și 17,8% cotă de piață, la nivelul publicului National, 2,4% Rating și 18,1% cotă de piață pe targetul All Urban, și 1,3% Rating și 17,2% cotă de piață pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCDE).

Citește și: "Follow us!", un nou sezon, din 2 septembrie, de la 21:00, la Kanal D2

Emoțiile și întâmplările din "Casa Iubirii" i-au ținut cu sufletul la gură pe telespectatori și în partea a doua a show-ului, Kanal D poziționându-se pe primul loc în audiențe, pe toate targeturile, cu 3,3% Rating și 15,3% cotă de piață la nivelul întregii țări (target National), 2,8% și 12,5% cotă de piață la orașe (All Urban) și 2,3% Rating și 17,0% cotă de piață pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCDE).

În minutul de aur, înregistrat la 19:58, 574 000 de telespectatori erau cu ochii pe întâmplările de la “Casa Iubirii”.

Citește și: Yiğit Koçak, Ömer din serialul “Totul despre familia mea”: „Când te îndrăgostești, la început totul pare în regulă, pentru că se spune că dragostea este oarbă”

Emisiunea "Casa iubirii" poate fi urmărită zilnic, de luni până vineri, de la 10:00 și 16:30, și sâmbăta si duminica, de la 16:00, la Kanal D. Reality show-ul a cucerit un public uriaș prin autenticitatea emoțiilor și prin poveștile de dragoste care se țes zi de zi sub privirile milioanelor de oameni.

Sursa: Kantar Media Romania

“Casa iubirii” – prima parte