- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Nunta secolului din India, care a captat atenția întregului Internet, promite să fie un eveniment memorabil, cu decoruri impresionante, reprezentații de celebrități și invitați de seamă din politică, afaceri, sport și artă. Anant Ambani, fiul cel mai mic al directorului Reliance Industries, Mukesh Ambani, considerat al 11-lea cel mai bogat om din lume, și Radhika Merchant, logodnica sa, vor avea parte de o ceremonie fastuoasă, ale cărei detalii rămân în mare parte un mister.
Cât costă nunta secolului din India care a pus tot Internetul pe jar
Se estimează că nunta lor va costa cel puțin 132 de milioane de dolari, iar cheltuielile totale ar putea depăși 100 de milioane de dolari, transformând acest eveniment într-una dintre cele mai costisitoare nunți din istorie. Familia Ambani nu a dezvăluit public suma exactă cheltuită, dar estimările variază între 150 de milioane și peste jumătate de miliard de dolari, incluzând cheltuieli pentru muzicieni, avioane private și organizarea unei mese pentru comunitățile defavorizate.
Nunta secolului în India
Familia Ambani a construit un palat de sticlă inspirat de Casa Palmierilor din Grădina Botanică Brooklyn pentru această ocazie și a angajat-o pe Rihanna să susțină primul ei concert complet după aproape un deceniu.
„Am vrut să fie distractiv, liber și tânăr”, a declarat Radhika Merchant despre petrecerea care a urmat concertului Rihannei. „O nuntă indiană este incompletă fără mult dans.” La sfârșitul lunii mai, Ambani și Merchant au avut o altă sărbătoare pre-nuntă pe Marea Mediterană. Cuplul a găzduit 1.200 de persoane pentru o croazieră de patru zile care a început în Palermo, Italia, și a făcut opriri în întreaga regiune.