- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Acțiunile companiei de streaming au scăzut cu 60% în ultimul an, motiv pentru care Netflix ar urma să revină cu un nou tip de abonament. Chiar dacă compania nu a ieșit cu o poziție oficială cu privire la noul abonament, zvonurile din mediul online încep să se concretizeze de la o zi la alta.
Gigantul rețelelor de streaming își dorește să compenseze pentru pierderea masivă de clienți din anul 2022 și pregătește abonamente mai ieftine pentru abonați, însă cu reclame.
Cât ar putea costa noul abonament Netflix cu reclame
Bloomberg transmite că noile abonamente Netflix ar putea costa între 7 și 9 dolari. În momentul actual, în Statele Unite ale Americii, abonamentele pornesc de la 9 dolari pentru abonamentul Basic, 15.49 dolari pentru Standard și 19.99
Citeste si: Va exista un 365 de zile 4? Tot ce trebuie să știi despre o posibilă continuare a filmului
Reclamele vor ocupa 4 minute din fiecare oră
Tot Bloomberg anunță că Netflix va afișa în jur de patru minute de publicitate pe oră la începutul și la jumătatea conținutului.
Aceste reclame ar putea lipsi în cadrul conținutului pentru copii și în unele dintre creațiile originale ale platformei de streaming.Citeste si: Filme și seriale Netflix septembrie 2022: Ce surprize vom avea parte în prima lună de toamnă?
Veștile nu au fost primite cu mult entuziasm de fanii platformei de streaming, însă Ampere Analytics estimează că versiunile cu reclamă vor genera pentru Netflix 8,5 miliarde de dolari (abonament+ reclame) în primii cinci ani.
Noile abonamente ar putea să fie disponibile în anumite țări chiar din acest an.Netflix nu a ieșit cu nicio declarație oficială cu privire la aceste noi informații. Reprezentanții platformei susțin că discuțiile cu privire la noile abonamente sunt abia la început.