Acțiunile companiei de streaming au scăzut cu 60% în ultimul an, motiv pentru care Netflix ar urma să revină cu un nou tip de abonament. Chiar dacă compania nu a ieșit cu o poziție oficială cu privire la noul abonament, zvonurile din mediul online încep să se concretizeze de la o zi la alta.
Gigantul rețelelor de streaming își dorește să compenseze pentru pierderea masivă de clienți din anul 2022 și pregătește abonamente mai ieftine pentru abonați, însă cu reclame. Publicația Bloomberg susține că a aflat cât va costa Netflix cu reclame și câtă publicitate va fi afișată pentru început.
Bloomberg transmite că noile abonamente Netflix ar putea costa între 7 și 9 dolari.
Citeste si: Va exista un 365 de zile 4? Tot ce trebuie să știi despre o posibilă continuare a filmului
Tot Bloomberg anunță că Netflix va afișa în jur de patru minute de publicitate pe oră la începutul și la jumătatea conținutului. Aceste reclame ar putea lipsi în cadrul conținutului pentru copii și în unele dintre creațiile originale ale platformei de streaming.
Citeste si: Filme și seriale Netflix septembrie 2022: Ce surprize vom avea parte în prima lună de toamnă?
Veștile nu au fost primite cu mult entuziasm de fanii platformei de streaming, însă Ampere Analytics estimează că versiunile cu reclamă vor genera pentru Netflix 8,5 miliarde de dolari (abonament+ reclame) în primii cinci ani.
Netflix nu a ieșit cu nicio declarație oficială cu privire la aceste noi informații. Reprezentanții platformei susțin că discuțiile cu privire la noile abonamente sunt abia la început.