- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Angajaţii de la Registrul Auto Român au responsabiităţi mari, pentru că de omologările şi inspecţiile tehnice efectuate pot depinde chiar vieţi omeneşti. Aceşti au însă şi salarii pe măsură.
Ce salarii au angajaţii Registrului Auto Român
Nivelul salarial al angajaţilor Registrului Auro Român este destul de ridicat, chiar şi în comparaţie cu ce salarii se oferă în sectorul privat, pe poziţii similare. Totuşi, cei de la RAR susţin că bugetul nu este susţinut în totalitate pe fonduri publice, ci se bazează pe prestarea unor servicii, cum ar fi omologările şi inspecţiile tehnice.
Conform proiectului de buget al Registrului Auto Român, nivelul mediu de chetuieli pentru un angajat este de 7.665 de lei în acest an, faţă de 7.680 de lei, în 2020. Asta înseamnă că venitul mediu al unui angajat RAR este de 4.484
În ciuda salariilor bune pe care le oferă angajaţilor, Registrul Auto Român este una dintre puţinele companii de stat care este pe profit. Conform proiectului de buget de anul acesta, se estimează pentru 2021 un profit brut de 135,7 milioane de euro, acesta fiind cu 4% mai mare decât anul trecut.
Registrul Auto Român şi-ar putea extinde activitatea în curând.
Există un proiect de lege depus la Parlament, în care se solicită trecerea activităţilor de înmatriculare ale autovehiculelor, de la Direcţia Permise Auto, la Ministerul Transporturilor, prin Registrul Auto Român. Dacă legea va fi promulgată, aceasta va intra în vigoare de pe 1 ianuarie 2022. Proiectul a fost semnat de reprezentanţii partidelor parlamentare şi are şanse foarte mari să fie adoptat. Aşadar, românii ar putea scăpa în curând de cozile interminabile de la Direcţia Permise Auto.