- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Ce arată cutia neagră a avionului prăbușit în ziua de Crăciun? Care a fost, de fapt, cauza dezastrului

Investigațiile asupra avionului prăbușit în Kazahstan continuă, în timp ce autoritățile au recuperat cea de-a doua cutie neagră, care ar putea face lumină asupra tragediei aviatice în care și-au pierdut viața cel puțin 38 de persoane.
Ce arată cutia neagră a avionului prăbușit în ziua de Crăciun
Între timp, un oficial american a declarat că primele indicii sugerează că un sistem rusesc anti-aerian ar fi putut lovi aeronava înainte ca aceasta să se prăbușească în apropierea orașului Aktau.

Citește și: Ce ipoteze șocante se iau în calcul în cazul avionului cu 70 de pasageri care s-a prăbușit de Crăciun
Traseul zborului ridică numeroase semne de întrebăre
Zborul J2-8243 decolase din Baku, capitala Azerbaidjanului, având ca destinație Groznîi, capitala republicii ruse Cecenia. Din cauza ceții dense din Groznîi, avionul a fost redirecționat către Aktau, în Kazahstan. Datele furnizate de Flightradar24 arată că aeronava a decolat la ora 7:55 a.m., ora Azerbaidjanului, și s-a prăbușit după aproximativ două ore și jumătate. Cu toate acestea, traseul zborului ridică întrebări. Oficialii nu au explicat de ce avionul a traversat Marea Caspică, având în vedere că Baku și Groznîi sunt situate la vest de aceasta, iar Aktau se află la est.
Flightradar24 a menționat că aeronava ar fi fost expusă bruiajului GPS în apropiere de Groznîi, o problemă care poate afecta grav navigarea și comunicarea avioanelor. În timpul zborului, un dispecer rus a raportat către autoritățile kazahe că avionul întâmpină probleme tehnice. Ministrul Transporturilor din Kazahstan, Marat Karabayev, a declarat că echipajul a raportat o defecțiune la sistemele de control, iar mai târziu, o explozie a unui rezervor de oxigen în cabina pasagerilor. Potrivit acestuia, pasagerii ar fi pierdut cunoștința înainte ca aeronava să încerce două aterizări eșuate la Aktau.Citește și: Mesajul cutremurător al pilotului înainte ca avionul prăbușit în Kazahstan să dispară de pe radar