• Aiud 95.2
  • Timișoara 93.9
  • Tulcea 91.4
Stiri mondene

Ce presimțire a avut Emily Burghelea înainte de accident: ”Mi-am imaginat un înger alb”

Emily Burghelea a avut o presimțire înainte de accident
Emily Burghelea a avut o presimțire înainte de accident [Sursa foto: Instagram]
Emily Burghelea a avut o presimțire cu câteva secunde înainte de accidentul rutier, din Mauritius.

Emily Burghelea a suferit un accident grav în timpul unei vacanțe în Mauritius. În drumul spre aeroport, taxiul în care se afla a fost lovit frontal de un TIR. Această experiență traumatizantă a fost descrisă de fosta concurentă ”Bravo, ai stil!” pe Instagram, unde a împărtășit cu fanii săi detalii despre presimțirea pe care a avut-o chiar înainte de impact.

Ce presimțire a avut Emily Burghelea înainte de accident

Într-o postare emoționantă, Emily Burghelea a mărturisit că a avut o presimțire cu câteva secunde înainte de accident.

„Înainte de impact am avut o premoniție și mi-am imaginat un înger alb care-și deschide aripile în fața mașinii noastre… Cred că acela a fost Însuși Dumnezeu care ne-a protejat și ne-a călăuzit și ne-a dat putere și ne-a dat viață ca eu să pot scrie acum, aici, Slavă Domnului! Dumnezeu există și face minuni! Noi suntem dovada vie!”. Fosta concurentă ”Bravo, ai stil!” a continuat să povestească despre starea de conștiență și determinarea de care a dat dovadă imediat după accident.
Deși era rănită și în dureri, Emily a găsit forța să-și încurajeze nașa, care era disperată și nu își putea găsi fiul. „Știam că lucrurile nu pot rămâne așa. Mai avem multe de făcut înainte să murim. Imediat după accident, cu toată durerea, am ridicat-o pe nașa de jos și i-am zis că avem o singură variantă: să ne rugăm să ajungem acasă! Fiul tău este bine! Te așteaptă la aeroport! Vrei să-l vezi? Ridică-te, roagă-L pe Dumnezeu să-ți dea putere, și hai să-l vezi pe băiețel! Este la aeroport, te așteaptă, hai să plecăm împreună acasă!”

Ce a văzut Emily Burghelea înainte de accident
Ce a văzut Emily Burghelea înainte de accident[Sursa foto: Instagram]

Citește și: Emily Burghelea a suferit un grav accident! Fosta concurentă ”Bravo, ai stil!” desfigurată: ”Am intrat frontal într-un TIR”

”Am ajuns de urgență la spital”

Emily și nașa sa au reușit să ajungă la aeroport în timp util pentru a se îmbarca în avionul spre România. „Am vorbit direct cu subconștientul ei și Dumnezeu a ascultat, pentru că s-a ridicat, s-a scuturat, și a început să vorbească cu cei din jur ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.

Am urmat o procedură rapidă și, conduse de unul dintre polițiști, am ajuns la aeroport în timp util să putem să ne îmbarcăm în avionul pentru care aveam bilete.” Emily a descris cum, la aeroport, au fost tratate cu o grijă deosebită, fiind transportate în scaune cu rotile până la avion și permițându-li-se să zboare spre casă. „Le-am spus tuturor că am avut un accident și că suntem bine, ne-au oferit scaune cu rotile care ne-au dus rapid până la ușa avionului, ne-au verificat și ne-au lăsat să zburăm ca și cum Dumnezeu ne-a deschis toate porțile, să ne putem întoarce acasă! Am avut credința că este
posibil, și cu ajutorul lui Dumnezeu, imposibilul a devenit posibil!
Când ne-am văzut copiii am simțit cum o cascadă de fericire ne inunda sufletele, nu o să-i uit niciodată privirea lui Andrei. Din cauza impactului corpurile erau calde, nu simțeam nimic… Doar adrenalina și o avalanșă de iubire din partea familiei care ne-a crezut moarte pentru câteva clipe…La decolare, Andrei mă ținea de mână și îi tremura tot corpul, se uita la mine și era șocat, copleșit, uluit. Eram în viață, eram împreună și am suportat zborul, din Africa până înapoi în România! A fost o minune. Cum am aterizat, am ajuns de urgență la spital, unde am simțit că suntem salvate…”, a scris Emily Burghelea, pe Instagram.

Citește și: Semnul primit de soțul lui Emily Burghelea înainte de accidentul vedetei: ”A început să strige fără încetare”