De altfel, unitatea de cazare nu mai poate fi găsită la o căutare pe platforma utilizată pe scară largă pentru rezervări în domeniul ospitalităţii.
”O victorie mică a avut loc astăzi, chiar dacă gustul ei este extrem de amar. Booking.com a îndepărtat numele proprietăţii de pe website-ul său până la finalizarea investigaţiei. În plus, Oficiul antidiscriminare din Olanda face propria anchetă”, scrie Alexandru Hegyi pe Facebook. Românul ataşează un mesaj despre care susţine că l-a primit din partea platformei de rezervări online, prin care aceasta îşi exprimă regretul pentru ”experienţa atroce” de care turistul a avut parte.
Platforma anunţă că îi va returna românului suma de 104,5 euro pe care o plătise pentru o noapte de cazare.
Platforma de rezervări a transmis mesaj turistului român după ce acesta a scris şi a reclamat experienţa sa, în condiţiile în care rezervarea fusese făcută prin Booking.com.
De altfel, pe platforma de rezervări nu mai poate fi găsit hotelul care a refuzat românului cazarea din cauza naţionalităţii acestuia.
Românul Alexandru Hegyi a făcut o rezervare prin platforma Booking la un hotel din oraşul olandez Tilburg, dar a fost contactat de către reprezentanţii hotelului şi anunţat că rezervarea i-a fost anulată din cauza naţionalităţii sale.
Alexandru Hegyi este cercetător ştiinţific, lucrează în domeniul arheologiei la Centrul de Studii pentru Asia de Sud-Est şi în prezent locuieşte la Kyoto, în Japonia. (sursa news.ro)