• Aiud 95.2
  • Alba-Iulia 99.7
  • Bacău 88.8
  • Bârlad 104.9
  • Bistrița 97.3
  • Botoșani 91.1
  • Brașov 91.9
  • București 88.0
  • Buzău 96.7
  • Câmpeni 96.2
  • Câmpina 88.6
  • Cluj-Napoca 101.5
  • Constanța 96.9
  • Craiova 92.0
  • Focșani 95.3
  • Piatra Neamț 102.3
  • Ploiești 88.3
  • Râșnov 104.5
  • Sibiu 88.4
  • Sinaia 103.6
  • Tg. Mureș 106.4
  • Timișoara 93.9
  • Tulcea 91.4
Stiri mondene

Ce vedetă este "Regina Reclamelor" din România. Topul vedetelor care fac bani frumoși de pe urma reclamelor la alimente, farmacii și detergenți

Ce vedetă este Regina Reclamelor din România
Ce vedetă este Regina Reclamelor din România
Topul vedetelor care fac bani frumoși din reclame la alimente, farmacii și detergenți.

Într-o industrie în care imaginea valorează cât o avere, tot mai multe vedete din România profită de notorietate pentru a deveni ambasadori de brand. De la produse alimentare, la detergenți sau farmacii, chipurile celebre au devenit parte din strategia de vânzare a multor companii. Iar unele dintre ele au reușit să se impună atât de bine în piață, încât pot fi numite, fără exagerare, adevărate „regine ale reclamelor”.

Ce vedetă este Regina Reclamelor din România

Cea mai activă în acest domeniu pare să fie Andreea Marin, care promovează de ani buni produse din categorii variate: cosmetice, alimentare și chiar detergenți. Prezența sa impecabilă și notorietatea construită în timp au făcut-o o alegere firească pentru branduri mari. Într-una dintre cele mai recente campanii, vedeta laudă eficiența unui detergent cu triplă putere de curățare: „Am ajutoare, fac treaba de minune, pentru mine, când vine vorba despre spălare rapidă și bine, pentru ce am eu nevoie.

E cu triplă putere de curățare, dar ajută și mașina de spălat. Este și pentru hainele colorate, dar și albe, nu conține clor. Detergentul e foarte concentrat”
, a scris ea pe conturile de social media.

Andreea Marin, imaginea eleganței în campaniile TV și online
Andreea Marin, imaginea eleganței în campaniile TV și online[Sursa foto: Facebook]

Citește și: Andreea Marin, surpriză de proporții după succesul fiicei sale! Decizia care i-a lăsat pe toți fără cuvinte

Topul vedetelor care fac bani frumoși de pe urma reclamelor la alimente, farmacii și detergenți

Interpreta de muzică populară Laura Lavric a devenit imaginea unei mărci românești de produse alimentare, apărând pe ambalajele de mălai, făină și griș. Produsele se regăsesc și în supermarketurile din România, cu prețuri accesibile: un kilogram de mălai costă 4,19 lei, grișul din porumb alb – 8,99 lei, iar făina de secară – 6,99 lei. În comparație, în 2024, mălaiul costa 3,99 lei. „Mă bucură foarte mult că patronul este mulțumit, înseamnă că numele meu atrage cumpărători.

La început, patronul firmei a avut nevoie de un pic de reclamă, eu am acceptat, iar acum suntem mulțumiți unul de altul. Aceste produse se vând și în Anglia, am văzut în magazinele de acolo. Eu prepar mămăligă încă de la vârsta de 10 ani. Am și mici trucuri: pui apa în oală, iar când începe să fiarbă adaugi sarea și mălaiul, în ploaie. Pui mai mult dacă vrei să iasă o mămăligă mai groasă.
Amesteci încet-încet, la foc domol, aici e secretul, iar când e gata o răstorni pe un fund de lemn. O poți mânca și în post.”
, a declarat Laura Lavric, potrivit Click!

Laura Lavric, chipul mălaiului românesc, vândut până în Anglia
Laura Lavric, chipul mălaiului românesc, vândut până în Anglia[Sursa foto: Facebook]

După decesul actriței Natașa Raab, cunoscută pentru replica „Prea bun, prea ca la țară” din campania unei mărci de iaurturi, rolul simbolic de „Coana Chiva” a fost preluat de actrița Tania Popa. Publicul o cunoaște pe Tania Popa din aparițiile sale pe scena teatrului. Aceasta duce mai departe o moștenire publicitară începută în urmă cu mai bine de un deceniu. Actrița Natașa Raab, care a încetat din viață pe 23 octombrie 2023, la vârsta de 70 de ani, povestea cum a ajuns să obțină acest rol de imagine: „Eram la o probă pentru un film şi mi s-a spus că alături e un casting pentru o reclamă. Pentru că mai aveam de aşteptat cu proba, am intrat acolo. Mi s-a pus un batic pe cap şi mi s-a spus să rostesc cu un pic de accent ardelenesc celebra frază de acum. Apoi mă tot sunau să-mi spună că se micşorează lista. Văzuseră peste 1.000 de actriţe. Le-am spus să mă anunţe, când o fi și o fi. Și, așa, am ajuns Coana Chiva.”

Tania Popa, noua „Coana Chiva” din reclamele la lactate
Tania Popa, noua „Coana Chiva” din reclamele la lactate[Sursa foto: Facebook]

Un cuplu controversat în lumea publicității este cel format din Alex Velea și Antonia, care au apărut în campania unei case de pariuri. În fața criticilor, Alex Velea a reacționat ferm, în cadrul unui podcast. „Noi ne vindem imaginea. Nu te pun eu să-ți riști ce ai agonisit, asta e strict problema ta. Ți se spune să joci responsabil acolo, este strict problema voastră cum vă împărțiți economiile și ce faceți cu ele. Noi ne vindem imaginea și mi se pare că n-am făcut nimic rău, care să fie în detrimentul tău. Sau, dom’le, că a jucat lumea case sau că-și pierde… este strict problema lor. Inclusiv în reclamele astea vi se spune să jucați conștient de ce poate să reprezinte treaba asta. Unii câștigă, alții pierd, nu știu.”

Alex Velea și Antonia, imaginea unei case de pariuri
Alex Velea și Antonia, imaginea unei case de pariuri[Sursa foto: Facebook]

Și industria farmaceutică mizează pe celebritate. De câțiva ani, interpreții Nico și Adrian Enache sunt ambasadorii unui cunoscut lanț de farmacii din România, apărând în spoturi care promovează grija pentru sănătate și accesibilitatea tratamentelor.

Nico și Adrian Enache, imaginea unui lanț de farmacii
Nico și Adrian Enache, imaginea unui lanț de farmacii[Sursa foto: Facebook]

Citește și: Antonia și Alex Velea, confesiuni sincere despre al treilea copil: „Vorbim de multe ori despre asta”