Reţeaua socială Tik Tok a fost lansată în 2016 şi a fost la început văzută ca o aplicaţie pentru divertisment, însă acum se pot câştiga sume frumoase cu ajutorul acestei platforme. Iată care sunt metodele prin care poţi face bani pe Tik Tok.
1. Promovarea altor conturi de Tik Tok
Reţeta este simplă pentru acest tip de monetizare. Cu cât ai mai mulţi urmăritori pe cont, iar conţinutul este mai interesant, cu atât poţi cere mai mulţi bani pentru a face publicitate pentru alte conturi.
2. Administrarea altor conturi
Sunt mulţi bloggeri care s-au făcut cunoscuţi pe alte reţele sociale, precum Instagram sau Youtube, iar timpul nu le mai permite să aibă grijă şi de un alt cont, pe o altă platformă.
3. Promovarea melodiilor
Pe Tik Tok se poartă de mult timp ca userii să se înregistreze cântând diferite piese. Iar mulţi artişti aflaţi la început de drum plătesc bani frumoşi ca melodiile să le fie promovate de tiktokeri celebri.
4. Monetizarea emisiunilor LIVE
Poţi începe un flux live abia după ce ai strâns o mie de abonaţi la canalul tău. Iar monetizarea se poate face prin două modalităţi: prin publicitate sau prin donaţii.
5. Vânzarea de videoclipuri
Un videoclip de 15 secunde poate ajunge să coste şi 300 de dolari la Shutterstock, aşa că dacă nu vrei să te afli în faţa camerei de filmat, poţi înregistra videoclipuri pentru alţi tiktokeri.
6. Specialist în direcţionare Tik Tok
La fel ca Instagram, şi Tik Tok beneficiază de publicitate internă direcţionată. Majoritatea bloggerilor se bazează pe un specialist pentru acest lucru, aşa că şi tu poţi învăţa să analizezi publicul ţintă şi să configurezi publicitatea.
7. Editor video
Bloggerii cu un număr mare de urmăritori nu îşi mai ocupă timpul cu editarea video, aşa că angajează pe cineva pentru asta. Există nenumărate programe pentru editare video, multe dintre ele fiind foarte uşor de folosit. Poţi obţine pentru un video editat chiar şi 200 de dolari.
8. Operator video
Când faci bani din Tik Tok, Instagram sau Youtube, ai nevoie de profesionişti pentru a filma. Iar operatorii sunt la mare căutare. Pentru un video, preţul pleacă de la 50 de dolari.
9. Programe de parteneriat
Conceptul este simplu. Dacă aduceţi companiei pe care o promovaţi un client, ea va plăti un procent, în funcţie de cum aţi negociat înţelegerea.
10. Promovare ca expert
Dacă sunteţi expert într-un domeniu, ca de exemplu sunteţi stomatolog, puteţi crea anumite tutoriale din domeniu, iar acestea vă pot aduce o altă sursă de venit.