Toți pasagerii zborului au murit fiind considerat cel mai mare dezastru aviatic din ultimii 30 de ani din Nepal. Soțul lui Anju Khatiwada, Dipak Pokhrel era și el copilotul unui avion Yeti Airlines până în momentul când a murit tot într-un accident aviatic.
Soțul ei, Dipak se afla la bordul unui avion care transporta orez și mâncare până în vestul orașului Jumla în momentul când a izbucnit în flacări în iunie 2006 toți cei 9 pasageri aflați la bord murind. Patru ani mai tărziu, Anju devenea pilot, trecând peste numeroase obstacole pe care le-a întâmpinat în training-ul din America. Odată calificata, a venit în echipa Yeti Airlines. Anju a fost una din cele șase femei angajate că pilot de linia aeriana zburând peste 6 4000 de ore.
"Era o femeie curajoasa". Mai tarziu, Anju s-a recăsătorit și a avut cel de-al doilea copil continuând să își consolideze cariera. Prietenii și familia spun că și-a adorat locul de munca și era o placere să fii în preajma ei.
Tragedia din Nepal a scos la iveala o dezbatere aprinsa în legătură cu siguranță zborurilor în regiunea Himalaya deoarece sunte de accidente au avut loc de-a lungul acestor ani. Un cumul de factori stau la baza acestor accidente care se tot repeta de la an la an în acea regiune. Terenul și vremea schimbătoare pot fi considerați factori decisivi în astfel de tragedii. Nici acum nu se știe ce a produs accidentul grav din Nepal. Rudele celor decedați așteaptă în fata spitalului pentru a lua trupurile neînsuflețite.
Este accidentul cel mai grav din 2018 încoace. Au fost 72 de pasageri la bord, dintre care doi copii și patru membri ai echipajului. La bord se aflau, cinci indieni, 4 rusi, un irlandez, doi sud-coreeni, un australian, un francez și un argentinian, din datele furnizate până acum autorităților.
Ambasadorul rus din Nepal a confirmat moartea tuturor celor patru cetățeni de origine rusa. Avionul a fost fabricat în urma cu 15 ani.