- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Compania Facebook a anunțat noul nume! De ce s-a ajuns la această decizie: ”Nu poate reprezenta tot ceea ce facem”
Joi, compania fondată de Mark Zuckerberg a anunțat schimbarea numelui în cadrul conferinței sale anuale pentru dezvoltatori și a motivat că noul nume sub care va opera reflectă mai bine ceea ce face acum firma. Mai exact, Facebook își va schimba numele în ”Meta”, fiind una dintre variantele speculate în ultimele zile. Schimbarea numelui în Meta reflectă dorința companiei de a se dezvolta dincolo de rețelele sociale și de a familiariza publicul cu metaversul.
„De acum înainte, vom fi mai întâi metavers, nu Facebook mai întâi.(...) În metavers, vei putea face aproape orice îți poți imagina, să te întâlnești cu prietenii și familia, să lucrezi, să înveți, să te joci, să faci cumpărături, să creezi, precum și experiențe complet noi care seamănă cu nimic când te gândești la computerele sau telefoanele de astăzi. Am făcut un film care explorează cum ai putea folosi metaversul într-o zi.
Compania va avea și un nou logo
De precizat este că noul nume al companiei-mamă va fi Meta, dar numele rețelei sociale cu care a pornit Mark Zuckerberg va rămâne Facebook.
De asemenea, compania va avea și un nou logo, ce seamănă cu semnul matematic pentru „infinit”.„ Facebook este unul dintre cele mai utilizate produse din lume. Dar, din ce în ce mai mult, nu cuprinde tot ceea ce facem. În momentul de față, brandul nostru este prea strâns legat de un singur produs, încât nu poate reprezenta tot ceea ce facem”, a motivat CEO-ul companiei.