Close sidebar
Stiri

Compania Facebook a anunțat noul nume! De ce s-a ajuns la această decizie: ”Nu poate reprezenta tot ceea ce facem”

Compania Facebook a anunțat noul nume! [Sursa foto: PixaBay]

A fost anunțat noul nume al companiei Facebook! Uite în ce context vine schimbarea numelui!


In articol:

Joi, compania fondată de Mark Zuckerberg a anunțat schimbarea numelui în cadrul conferinței sale anuale pentru dezvoltatori și a motivat că noul nume sub care va opera reflectă mai bine ceea ce face acum firma. Mai exact, Facebook își va schimba numele în ”Meta”, fiind una dintre variantele speculate în ultimele zile. Schimbarea numelui în Meta reflectă dorința companiei de a se dezvolta dincolo de rețelele sociale și de a familiariza publicul cu metaversul. 

Compania Facebook a anunțat noul nume!
Compania Facebook a anunțat noul nume![Sursa foto: Captură YouTube]

„De acum înainte, vom fi mai întâi metavers, nu Facebook mai întâi.(...) În metavers, vei putea face aproape orice îți poți imagina, să te întâlnești cu prietenii și familia, să lucrezi, să înveți, să te joci, să faci cumpărături, să creezi, precum și experiențe complet noi care seamănă cu nimic când te gândești la computerele sau telefoanele de astăzi. Am făcut un film care explorează cum ai putea folosi metaversul într-o zi.

În acest viitor, te vei putea teleporta sub formă de hologramă pentru a fi la birou, la un concert cu prietenii sau în sufrageria părinților tăi”, a spus CEO-ul Mark Zuckerberg, în timpul evenimntului Oculus Connect al companiei.  

Compania Facebook a anunțat noul nume!
Compania Facebook a anunțat noul nume![Sursa foto: Captură YouTube]

Compania va avea și un nou logo

De precizat este că noul nume al companiei-mamă va fi Meta, dar numele rețelei sociale cu care a pornit Mark Zuckerberg va rămâne Facebook. De asemenea, compania va avea și un nou logo, ce seamănă cu semnul matematic pentru „infinit”. 

Facebook este unul dintre cele mai utilizate produse din lume. Dar, din ce în ce mai mult, nu cuprinde tot ceea ce facem. În momentul de față, brandul nostru este prea strâns legat de un singur produs, încât nu poate reprezenta tot ceea ce facem”, a motivat CEO-ul companiei.