Meghan Markle, ducesa de Sussex, a lansat oficial primele produse sub noul său brand „As Ever” și a stârnit imediat valuri în rândul fanilor. Pe site-ul proaspăt lansat, au fost puse în vânzare produse gourmet în ediție limitată, printre care se numără gemul de zmeură, mierea cu fagure, mixuri pentru deserturi și ceaiuri artizanale.
Cu toate că mulți se așteptau la o selecție rafinată, ceea ce a surprins publicul a fost prețul. Un borcan de 255 de grame de gem de zmeură se vinde cu 14 dolari, adică aproximativ 70 de lei. Într-o postare dedicată fanilor, Meghan Markle a vorbit despre acest prim produs și despre simbolistica pe care o poartă.
Inițial, Meghan Markle își dorise ca brandul să poarte numele „American Riviera Orchard”, însă solicitarea de înregistrare a fost respinsă de autoritățile americane în domeniul mărcilor. Motivul invocat a fost că denumirea este prea strâns legată de o regiune geografică și nu poate fi înregistrată. Astfel, brandul a fost redenumit „As Ever”, o alegere care, se pare, i-a purtat noroc. Lansarea oficială a site-ului a avut loc miercuri și a fost anunțată de Meghan Markle printr-o postare entuziastă pe Instagram.
„Suntem în direct! Vino să cumperi colecția „As Ever” în care am pus atât de multă dragoste. Sunt atât de încântată să o împărtășesc cu voi”, a scris ea.
Reacția publicului nu a întârziat să apară. În mai puțin de o oră de la deschiderea magazinului online, întregul stoc a fost epuizat. Ducesa a anunțat personal vestea printr-un mesaj postat în mediul online, mulțumindu-le fanilor pentru sprijinul oferit. „S-ar putea ca rafturile noastre să fie goale, dar inima mea este plină! Ne-am epuizat în mai puțin de o oră și nu vă pot mulțumi suficient… pentru celebrare, achiziționare, împărtășire și credință. Este doar începutul As Ever.”