- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Delia despre piesele pe care le lansează: „Nu sunt un om care să lucreze foarte mult în studio”
Delia este una dintre cele mai apreciate artiste de la noi și a bifat colaborări interesante cu o serie de artiști precum: Grasu XXL, Speak, Macanache, Uddi și lista poate continua. Artista a studiat muzica de mică și de o vreme își scrie singură piesele, fapt care îi aduce un aport. Artista a fost întrebată de Micutzu cum își găsește ea inspirația, iar răspunsul ei a fost unul natural.
Micutzu: Tu scoți constant piese bune care după aia devin hit-uri.
Delia: Nu-ți vine constant și nu toate piesele sunt cele mai mari hit-uri. Nu e obligatoriu. Eu am mai lansat pise despre care știam cum că nu o să fie hit-ul ăla nebun pe care o să-l auzi la radio, dar îmi place și nu văd care este problema.
Delia spune că nu a făcut niciodată o piesă pentru că „așa vrea publicul”, ci a făcut piese care exprimă anumite stări pe care le-a experimentat. De exemplu, într-un alt interviu, Delia spunea despre piesa „Cine m-a făcut om mare” că a plâns enorm în momentul în care a scris-o.
Motivul pentru care Delia nu petrece multe ore la studio-ul de înregistrări
Artista spune că este o persoană foarte practică nu este adepta petrecutului mult timp în studio.
„Am făcut chestii care mi-au plăcut pentru că dacă nu mi-ar fi plăcut nu le-aș fiputut imprima într-o stare anume. Nu aș fi putut să pun stare pe ele în cântat. În general cam toate. „Eu nu sunt un om care să lucreze foarte mult, nu-mi place munca de studio. Când sunt compozițiile mele vin cu ele de acasă într-un procent de 50%, tot ce însemană text și armonii, mi le înregitrez pe telefon, le cânt la pian să văd cum sună, înregistrez treaba aia, mă duc cu armoniile și cu textul la Cotoi, de exemplu, hai să ne gândim la o structură,
în ce zonă o ducem. Și începem să lucrăm la ea. Dar nu se întâmplă în foarte mult timp. Adică se întâmplă în seara aia. A doua zi ea este într-un stadiu de demo cu vocile finale, nu-mi place. Ea are o stare și prima voce pe care am tras-o sau primul set de voci pe care l-am tras, în general ăla trebuie să rămână. Sunt foarte mulți care stau foarte mult în studio și stau și stau și mi se pare că cu cât stai mai mult, adica mie nu ăla mi se pare că e secretul.
Cu cât te gândești mai mult la o chestie, începi să ai dubii. Mi-a dat o anumită stare când am înregistrat-o, o ascult a doua zi la prima oră, că asculți cu alte urechi după somn. Și dacă îți dă o stare și mai puternică decât azi-noapte când ai imprimat-o, aia e”, a povestit Delia despre modalitatea în care se „nasc” piesele ei.