Close sidebar
Stiri

Dimineața Nebună. Trenuri cu întârzieri de peste trei ore, duminică

Dimineața Nebună. Trenuri cu întârzieri de peste trei ore, duminică [Sursa foto: PixaBay]

Pasagerii CFR Călători au stat cu orele în tren duminică. Trenurile au avut întârziri de peste trei ore.


In articol:

Pasagerii care au ales să circule duminică cu trenurile de la CFR Călători au avut parte de surprize neplăcute. Mai mulyte garnituri de tren au avut întârzieri.

Cea mai mare depășire de sosire a fost de peste 180 de minute pe ruta Deva-București Nord.

„Un tren care a înregistrat întârziere la sosire în Gara de Nord, de +180 minute, este IR 1824, care a staţionat în Livezeni din cauza unui deranjament la pantograful locomotivei trenului R 2081, între staţiile Pietrele Albe- Strâmbuţa (linie simplă). IR 1824 a fost reînscris în circulaţie după remedierea deranjamentului la R 2081”, informează, duminică seară CFR Infrastructură.

De asemenea, și pasagerii care au plecat de la Bucureşti spre Braşov au avut de asteptat în tren.

Așa se face că trenul privat 11631 s-a format în Gara de Nord din trenul 11612, care a sosit întârziat, cu 84 de minute, deoarece între Chiajna şi Grădinari s-a circulat pe un singur fir, până la ora 10.00. Trenul a ajuns la Ploieşti Vest cu +80 de minute, iar până la Braşov a mai recuperat şi a ajuns cu o întârziere de 67 minute. 

AUDI| Dimineața Nebună. Trenurile CFR au întârziat cu orele duminică 

Despre întârzierile CFR de duminică au discutat și Mishu și Cosmin în matinalul Dimineața Nebună, în ediția de luni, 20 decembrie.

Grevă spontană la CFR Călători luni dimineața

Peste 1000 de angajați de la CFR Călători au oprit lucrul luni dimineața, declanșând o adevărată debandată în gări. Greva spontană a fost declanșată în București, Brașov, Sighetul Marmației, Cluj, Arad, Craiova.

Motivul grevei ar fi legat de salariile mici.

„Cei intrați în grevă au salariul minim, nu înțeleg de ce oameni calificați nu pot să își mai asigure existența. Toate prețurile au crescut, facturile cresc, iar ei nu mai au cu ce să le plătească. Toți CFR-iștii sunt în unități între 8.00 și 10.00, așteaptă un comunicat de la ministrul Transporturilor, în care să li se explice de ce s-a abandonat transportul feroviar în România. Peste tot, în UE, în 201, țările s-au lăudat cu infrastructură modernă și cu trenuri noi care circulă cu viteză. La noi trebuie schimbate o treime din trenuri și proiecte pentru celelalte două treimi și nu s-a făcut nimic", a declarat Rodrigo Maxim, președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România pentru Digi 24.