Black Friday de anul acesta este ediţia recordurilor şi a premierelor în țara noastră. În perioada 11-13 noiembrie, în care au avut loc cele mai intense campanii de Black Friday 2022, magazinele online au înregistrat venituri în valoare de aproape 21 milioane de euro, în ușoară creștere, cu 1,5%, față de perioada similară de anul trecut, arată datele Limitless Agency, agenţia de marketing online care a
analizat datele comercianților.
„Ediția de Black Friday de anul acesta a fost mult mai așteptată de consumatorii finali comparativ cu edițiile anterioare, după cum reiese din analiza noastră internă. Astfel, creșterea vânzărilor de Black Friday a fost generată de alegerea oamenilor de a economisi pe fondul inflației, achiziționând la reduceri consistente față de o zi obișnuită. Spre exemplu, au fost comenzi cu până la 45 de perechi de pantofi, ceea ce este un indicator al faptului că ediția de Black Friday de anul acesta a fost cel mai bun moment pentru ca românii să-și îndeplinească nevoile, dar și pentru
a achiziționa produse mai puțin accesibile la prețuri mai mult mai mici decât într-o perioadă fără promoții”, explică Daniel Slăvenie, CEO & Partner Limitless Agency.
Cel mai scump televizor vândut în România de Black Friday
Cea mai mare comandă de Black Friday a fost un televizor în valoare de 148.731
euro. Cu toate că nu au fost oferite detalii despre acesta, Libertatea a aflat care e modelul televizorului care a fost vândut pentru suma record menționată. Mai exact, este vorba de modelul Samsung Micro LED, care se vinde pe site-urile de specialitate cu 730.000 de lei. Unul dintre cele mai avansate televizoare comercializate în acest moment pe Pământ, Samsung Micro LED are o diagonală de 277 centimetri și o rezoluție 4K, mai exact 3840×2160 pixeli.
Despre acest subiect au discutat și matinalii Mișu și Cosmin în matinalul ”Dimineața Nebună”. Cei care nu au fost pe frecvențe pot asculta întregul moment chiar aici.
Top industrii cu cele mai mari venituri în weekend-ul de Black Friday 2022 vs 2021:
IT & C: 16 milioane euro, în scădere cu 1,4%
Fashion: 1,8 milioane euro, în creștere cu 8.5%
Casă & Grădină: 700.000 euro, în creștere cu 30,5%