DJ Sava a fost invitatul celor doi prezentatori ai matinalului "Dimineața pe doi cu Greeg și Cernat", difuzat simultan la Radio Impuls și Kanal D2. Artistul care face furori în România a vorbit despre omul din spatele muzicii, despre începuturile carierei sale și cum a decis să facă această meserie.
DJ Sava a făcut înconjurul lumii cu muzica sa de-a lungul timpului care a adunat peste 500 de milioane de vizualizări pe YouTube și a cucerit publicul cu hituri internaționale precum "Love in Dubai", "Aroma", "I Like The Trumpet", "I Loved You" și "Tenerife", care au avut mult succes în țări precum Germania, Marea Britanie, Italia, Bulgaria și altele.
De asemenea, DJ Sava este cel mai reprezentativ nume din industria muzicii clubbing. Artistul și-a început activitatea în anii ’90 și s-a dovedit a fi un vizionar în domeniu. Asocierea sa cu voci puternice precum Connect-R, Raluka, Andreea D sau Misha a adus muzica sa în atenția publicului, bucurându-se de un succes bine-meritat.
DJ Sava a fost invitatul celor doi prezentatori ai matinalului "Dimineața pe doi cu Greeg și Cernat" și le-au vorbit ascultătorilor Radio Impuls și telespectatorilor Kanal D2 despre omul din spatele muzicii, despre începuturile carierei sale și cum ai decis să facă această meserie.
"Am început ca Dj în 1991 în Costinești.
Atunci nu erau cu mai multe genuri, am început cu o combinație, puteai să pui pe vinil, dar nu existau atât de multe în România. Pentru că nu se găseau puneam muzica pe magnetofon. Existau și magnetofoane pentru DJ. În primul rând trebuia să fie pauza mecanică, adică când o fixai, o răsuceai și o puneai ca la vinil. Totul era electronic, dar pauza era mecanică(..) Atunci aveai mereu nevoie să fie un om cu tine", a spus DJ Sava.
"Le-am dat oportunitățile să se prindă că ce le-am trimis nu era un produs real, dacă ar fi căutat pe Google și-ar fi dat seama". Vloggerul care i-a păcălit pe influenceri cu farsa ”brânza regelui” a declarat că scopul său nu a fost să își bată joc, ci să demonsteze faptul că unii creatori de conținut din România promovează produse fără să se gândească la impactul negativ pe care reclama lor îl poate avea asupra oamenilor.