• Aiud 95.2
  • Timișoara 93.9
  • Tulcea 91.4
Stiri

Doi soți au plecat în vacanță în Cracovia, dar au ajuns la Craiova: ”Am realizat că suntem în România și am avut un șoc”! Cum s-a produs eroarea?

Doi soți au plecat în vacanță în Cracovia, dar au ajuns la Craiova
Un cuplu a avut parte de surpriza vieții când vacanța pe care și-o planificaseră a luat o turnură neașteptată. În loc să ajungă la Cracovia, cei doi au ajuns în România, la Craiova.

Poate părea o glumă, dar nu este! Cuplul Paola şi Massimo, din Quarate, a mers la o cunoscută agenție de turism din Florența, Italia, pentru a cumpăra două bilete de avion spre Cracovia, Polonia. Din cauza asemănării de nume dintre Cracovia și Craiova, italienii s-au trezit în România.

„Imaginaţi-vă scena. Plecaţi în vacanţă, în Polonia, în frumosul oraş Cracovia, unde vă aşteaptă şi prieteni. Şi, de îndată ce coborâţi din avion, la aeroport, vă aflaţi la peste o mie de kilometri distanţă, în Craiova.

În România, lângă Bucuresti. În schimb, am plecat de pe aeroportul din Bologna şi am ajuns la Craiova (România). La început am râs, dar apoi ne-am supărat. În naivitatea mea, am crezut că acesta este numele oraşului scris în poloneză. Am avut încredere şi ne-am continuat călătoria în pace. Când am coborât la aeroport şi am realizat că suntem în România a fost un şoc”, au povestit italienii, pentru gazzettinodelchianti.it.

Citeste si: INNA, apariție senzuală la aeroportul din Belgia înainte de a urca pe scena de la Tomorrowland alături de Timmy Trumpet

Deoarece nu au mai avut cum să organizeze un zbor spre Cracovia pe timpul vacanței rămase, cei doi italieni au fost nevoiți să se cazeze la un hotel din Craiova, iar la întoarcere spun că vor organiza situația cu agenția de turism.

Doi soți au plecat în vacanță în Cracovia, dar au ajuns la Craiova

Cei doi italieni s-au trezit în România

Deși au avut un șoc în momentul când au aterizat în România, femeia a povestit pentru sursa menționată mai sus faptul că au reușit să se adapteze situației. De asemenea, Paola a mai povestit că au încercat să facă transfer către Cracovia, Polonia din Craiova, însă este extrem de scump, aproape imposibil și oricum au la dispoziție o singură săptămână de vacanță.

Citeste si: Doi soți au plecat în vacanță și au zburat 15 ore cu avionul. La aterizare s-au trezit tot acasă: „Suntem în stare de șoc”

În momentul în care am înjurat, vă las să vă imaginați cum…apoi ne-am hotărât și ne-am adaptat. Acum, am găsit un hotel în acest oraș și apoi vom vedea dacă putem organiza restul săptămânii. (…) Am încercat să trimitem un mesaj la agenție ieri după-amiază (sâmbătă 13 august, n.r.)

când am ajuns aici, pentru că era închisă la acea oră. Iar ei au răspuns că vor încerca să găsească o modalitate de a ne trimite la Cracovia. Dar am întrebat aici și este imposibil. Ar fi prea scump și ar fi o mare pierdere de timp pentru doar o săptămână”, a mai adăugat soția italianului.