- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Doi soți au plecat în vacanță și au zburat 15 ore cu avionul. La aterizare s-au trezit tot acasă: „Suntem în stare de șoc”
Mark și Caroline Gittins au decolat de pe aeroportul Gatwick și au plecat spre insula portugheză, unde urmau să sărbătorească și cea de-a 60-a aniversare a bărbatului. Au zburat timp de 15 ore și la finalul zborului, când au coborât din avion, erau tot la Gatwick.
„A petrece 15 ore de călătorie, iar destinația să fie de fapt propria ta casă, este total suprarealist. Suntem în stare de șoc”, a spus bărbatul.
De cum au urcat în avion, au fost informați că în era vânt puternic, dar căpitanul a spus că speră că se va potoli, și vor putea ateriza. Câteva minute bune mai târziu, aparatul de zbor a fost deviat spre Tenerife, din cauza condițiilor meteo.
„Nu am fost prea îngrijorați, ni s-a spus că acest lucru nu este neobișnuit și că probabil vom sta la sol în Tenerife câteva ore, după care vom pleca spre Madeira.Cea mai mare problemă este legată de toate promisiunile false ale companiei aeriene. În zborul de întoarcere, căpitanul și însoțitorii ne-au tot liniștit, spunând că vor rezolva problema cu zboruri alternative, cazare, tichete de mâncare și că ne vor duce negreșit în Madeira, dar asta nu s-a întâmplat. Ne-au lăsat la Gatwick fără nicio informație.”, a spus Gittins.
Dezamăgiți de compania aeriană low-cost EasyJet
Soții și-au recuperat banii de la firma de turism prin care și-au rezervat vacanța și au reușit, pe ultima sută de metri, să plătească o altă vacanță în Franța, pentru a sărbători ziua de naștere a bărbatului. Cu toate acestea, spun că sunt complet dezamăgiți de EasyJet și de felul în care a tratat problema compania.
Citeste si: Un pasager a cumpărat un bilet de avion doar pentru a-și căuta bagajele pierdute pe aeroportul din Dublin
„ Nu trebuia să le promită oamenilor că vor ajunge la destinație a doua zi, să le ofere false speranțe”, a spus el.