Mark și Caroline Gittins au decolat de pe aeroportul Gatwick și au plecat spre insula portugheză, unde urmau să sărbătorească și cea de-a 60-a aniversare a bărbatului. Au zburat timp de 15 ore și la finalul zborului, când au coborât din avion, erau tot la Gatwick.
„A petrece 15 ore de călătorie, iar destinația să fie de fapt propria ta casă, este total suprarealist.
De cum au urcat în avion, au fost informați că în era vânt puternic, dar căpitanul a spus că speră că se va potoli, și vor putea ateriza. Câteva minute bune mai târziu, aparatul de zbor a fost deviat spre Tenerife, din cauza condițiilor meteo.
„Nu am fost prea îngrijorați, ni s-a spus că acest lucru nu este neobișnuit și că probabil vom sta la sol în Tenerife câteva ore, după care vom pleca spre Madeira.Cea mai mare problemă este legată de toate promisiunile false ale companiei aeriene. În zborul de întoarcere, căpitanul și însoțitorii ne-au tot liniștit, spunând că vor rezolva problema cu zboruri alternative, cazare, tichete de mâncare și că ne vor duce negreșit în Madeira, dar asta nu s-a întâmplat.
Soții și-au recuperat banii de la firma de turism prin care și-au rezervat vacanța și au reușit, pe ultima sută de metri, să plătească o altă vacanță în Franța, pentru a sărbători ziua de naștere a bărbatului. Cu toate acestea, spun că sunt complet dezamăgiți de EasyJet și de felul în care a tratat problema compania.
Citeste si: Un pasager a cumpărat un bilet de avion doar pentru a-și căuta bagajele pierdute pe aeroportul din Dublin
„ Nu trebuia să le promită oamenilor că vor ajunge la destinație a doua zi, să le ofere false speranțe”, a spus el.