Conform Reuters, Elton John, în vârstă de 74 de ani, şi-a reluat turneul de adio "Farewell Yellow Brick Road", revenind pe scenă, în New Orleans, după o pauză de aproape doi ani. „Farewell Yellow Brick Road", ultimul turneu din activitatea artistului, a început în septembrie 2018. La fel ca alţi muzicieni, artistul a fost nevoit să îşi amâne spectacole live din cauza pandemiei de COVID-19.
„Uau, nu am mai cântat într-un concert de pe 6 martie 2020. Este o nouă experienţă pentru noi, nu am mai avut niciodată atât de mult timp liber în viaţa mea... să cânt muzică, cel puţin de la 17 ani.(...) Pot să vă spun că aţi păstrat biletele timp de 745 de zile.
Citeste si: Ed Sheeran şi Elton John, pe primul loc în topul britanic al single-urilor
Elton John va cânta în America de Nord până la sfârşitul lunii aprilie. Va concerta apoi în Europa, urmând să revină în America de Nord, înainte de a susţine spectacole în cadrul aceluiaşi turneu, anul viitor în Australia şi Noua Zeelandă.
Elton John a decis să-și lanseze în sfârșit propria colecție de ochelar i, inspirată de cele mai celebre perechi purtate de-a lungul carierei sale. Brandul „ Elton John Eyewear ”, al cărei design este semnat de către artist și creat în colaborare cu Sam’s Club și Walmart, este format din patru colecții: The Foundations Collection, The Formative Years, The Working Musician și The Master Collection.
„Elton John Eyewear celebrează încrederea, exprimarea de sine și autenticitatea. Gama este concepută pentru a avea câte ceva pentru toată lumea. Nu este vorba doar despre ochelari, ci despre schimbarea felului în care oamenii se văd pe ei înșiși" , a declarat artistul.
Citește continuarea aici!