• Aiud 95.2
  • Timișoara 93.9
  • Tulcea 91.4
Stiri mondene

"Ferească Sfântul! Nu putem să ne mișcăm. Uitați-vă la noi ce fețe aveam, începusem să ne întrebăm dacă e totul bine". Momente neașteptate pentru Gabriela Cristea și Tavi Clonda. Cu ce probleme s-au confruntat

Momente neașteptate pentru Gabriela Cristea și Tavi Clonda
Gabriela Cristea și Tavi Clonda [Sursa foto: Facebook/ captura video, colaj Radio Impuls]
Tavi Clonda și soția sa, Gabriela Cristea, au trecut prin momente de panică în vacanța din Maldive, însă povestea a avut un final fericit. Deși vizitează locuri spectaculoase, escapada celor doi nu a fost lipsită de peripeții. Iată ce au pățit!

Tavi Clonda și Gabriela Cristea au parte de una dintre cele mai frumoase, dar și stabile relații din showbiz-ul românesc. Cei doi au împreună două fetițe și se iubesc necondiționat. Artistul și prezentatoarea TV sunt foarte activi pe rețelele sociale și își țin fanii la curent cu fiecare activitate pe care o desfășoară în viața personală. Așa au făcut și de această dată. Au decis să plece într-o vacanță. Așa că și-au făcut bagajele și au mers într-o destinație exotică, ca să-și încarce bateriile.

Nu singuri, ci împreună cu cele două fetițe pe care le au împreună. Au dat frigul din România pe căldura din Maldive, fiind fascinați de locurile vizitate. Unul dintre lucrurile pe care și-au dorit să facă în această vacanță a fost o călătorie cu barca în Oceanul Indian, pentru a admira apusul și delfinii. La un moment dat, Tavi Clonda și Gabriela Cristea au fost nevoiți să se întoarcă din drum din cauza curenților puternici.

Gabriela Cristea, peripeții în vacanța din Maldive
Tavi Clonda și Gabriela Cristea[Sursa foto: Facebook]

Gabriela Cristea, peripeții în vacanța din Maldive:" Norocul nostru a fost că fetele au adormit amândouă și nu au simțit momentele acestea de legănat"

„Am plecat să vedem apusul și, în același timp, să încercăm să vedem și delfinii în larg, în Oceanul Indian, dar, pe la mijlocul traseului, au început valurile care deveneau din ce în ce mai mari și din ce în ce mai puternice.

Încet, încet, barca cu care noi ieșisem în larg a început să se închidă- mai întâi ușile din față și, încet, încet, tot echipajul s-a strâns acolo în față, lângă căpitan. Lumea, la început, părea să fie calmă, dar valurile păreau să se întețească din ce în ce mai mult, și atunci căpitanul a făcut stânga-mprejur și ne-a spus tuturor că trebuie să ne întoarcem la mal. Valurile continuau să crească. Norocul nostru a fost că fetele au adormit amândouă și nu au simțit momentele acestea de legănat.
Atunci am știut că e groasă treaba. Ce ne aștepta… of, ce așteptau niște valuri imense și noi simțeam că nu mai ajungem la mal și barca făcea când într-o parte, când în cealaltă parte, se clătina de parcă era o hârtie aruncată în valuri. Norocul nostru că fetele dormeau. Încet, încet toată lumea s-a strâns așa, s-a înghesuit. Uitați-vă la noi ce fețe aveam, începusem să ne întrebăm dacă e totul bine sau dacă mai ajungem la mal cu bine.
Ferească Sfântul!

Încet, încet, valurile s-au tot întețit și, în momentul în care apa a început să pătrundă pe dedesubt pe sub uși și în momentul în care echipajul a început să ne ofere prosoape cu care să ne ștergem, am zis că nu-i a bună, dar mai aveam o șansă. Încet, încet au început de pe partea cealaltă, nu unde stăteam noi, acolo se udaseră primii pasageri, dar stați liniștiți că nici noi n-a scăpat mai ușor decât ei. Toată lumea filma și, la un moment dat, a început să număr vestele de salvare și oamenii care erau în barcă, să știm sigur că ne ajung vestele de salvare. Și, mai ales, m-am dus repede să văd dacă există veste de salvare pentru copii, dar da, nu erau inconștienți, ci plecaseră cu noi la drum în condițiile în care erau total pregătiți. Încet, încet am ajuns și aproape de mal. Totuși, unul dintre membri echipajului tot vorbea la telefon și asta ne-a dat un soi de panică, pentru că întotdeauna pleca de lângă noi de parcă am fi înțeles vreunul din noi vreo iotă din limba pe care o vorbea el. Era clar că situația nu era tocmai roz i barca începea să se clatine iarăși. Simțeam că nu mai ajungem la mal, ăsta era sentimentul, dar începea să se zărească țărmul. Când am văzut pământ… noi l-am simțit la adevărata valoare. Într-adevăr, am văzut petecul acela de pământ și am zis gata, suntem aproape. Ce să vezi, când ne-am apropiat de mal nu mai era nici pic de val, totul era liniștit și frumos. Ba chiar Tavi s-a încumetat să ne lase acolo în barcă și a ieșit să simtă pe pielea lui, să fie marinar. De fapt, nu mai era niciun fel de pericol, pentru că inclusiv femeile care erau în barcă au ieșit să facă poze. Vedeți și voi că la mal era situația foarte liniștită și foarte frumoasă.”, a povestit Gabriela Cristea.

Gabriela Cristea vacanta peripetii
Gabriela Cristea[Sursa foto: Facebook]

View this post on Instagram

A post shared by Tavi Clonda (@taviclonda)

Citește și: "Vă propun o rețetă adusă tocmai din Franța. Este o nebunie întreagă. Aveți nevoie de foarte puține ingrediente". Gabriela Cristea nu pierde nicio ocazie pentru a-și arăta talentul în bucătărie