Ferrari a prezentat duminică prima sa colecție de modă vestimentară, oferind fanilor mărcii şi supermaşinilor sale o gamă de haine contemporane. Evenimentul a avut loc la fabrica din Maranello. Această lansare reprezintă un pas important în noua strategie de brand a celor de la Ferrari. Totodată, reprezintă și una dintre cele mai mari investiții făcute în afara afacerilor din domeniul automobilelor.
Conform acestei strategii, sectorul de modă ar urma să fie responsabil pentru aproximativ 10% din profiturile Ferrari peste 7-10 ani.De asemenea, planurile Ferarri vizând extinderea mărcii includ deschiderea unui nou restaurant în orașul Maranello, din nordul Italiei.
„ Dorim să atragem tinerii şi femeile. Ţintele noastre nu sunt doar cei care cumpără un Ferrari, ci şi cei care cunosc marca şi valorilor acesteia.
Rocco Iannone a descris colecția Ferrari ca fiind una fluidă, în condițiile în care 80% din creații sunt făcute atât pentru bărbați, cât și pentru femei. În ceea ce privește prețurile, acestea variază între 200 de euro pentru un tricou și 3.000