Inna, una dintre cele mai iubite artiste de la noi, și-a construit cariera cu pași mici dar siguri. Artista s-a făcut auzită pentru prima oară în anul 2008, atunci când a lansat piesa „HOT”, iar fanii au îndrăgit-o imediat. Inna a devenit „Best Female Artist” în Europa. Recent, aflată sub egida Global Records a înregistrat nu mai puțin de 10 miliarde de vizualizări și stream-uri pe platformele de difuzare.
Celebrul star international se bucură acum de aprecierile primite din partea fanilor si a colegilor din echipă. Vedeta a primit pe langa premiu și o surpriză uriașă care a lăsat-o fără cuvinte. Mai excat, artistei i s-a oferit o mașină de lux, Ferrari F8, conform Platech.ro
Cântăreața a recunoscut faptul că Dumnezeu a ajutat-o foarte mult, iar că ea este exemplul viu că oricine poate să ajungă unde dorește. INNA a subliniat că nu a avut o situație financiară care i-ar fi permis să viseze atât de sus, dar totuși acum se bucură de faimă.
Citeste si: INNA, detalii neștiute despre cariera sa! Piesa pe care artista regretă că a lansat-o
„Dumnezeu m-a ajutat foarte mult. Eu sunt chiar un exemplu că există pentru că am ajuns până aici fără să am o situaţie financiară care să-mi permită să pot să-mi cumpăr succesul. Tot ce mi se întâmplă e de la Dumnezeu”, a mărturisit Inna în urmă cu ceva timp.
Joi, 23 iunie, vedeta a celebrat în cadrul unei petreceri cele 10.000.000.000 de stream-uri și views generate de artistă de-a lungul timpului.
La cei 35 de ani ai săi, Inna a reușit să obțină unul dintre cele mai râvnite premii din industria muzicală. Datorită implicării sale constante și a momentelor în care nu s-a dat bătută, Inna a primit aprecierea și susținerea oamenilor din întreaga lume.
Melodia ”Yalla” a reușit să strângă peste 432 de milioane de vizualizări pe Youtube, un record în toată regula. De asemenea, piesa ”Sun is up” a Innei are peste 120 de milioane de vizualizări.Asta în timp ce videoclipul ”Nirvana” de pe Youtube are peste 110 milioane de vizualizări, iar piesa ”Up” are peste 57 de milioane de vizualizări pe Youtube. Piesa scoasă în urmă cu un an de zile, intitulată ”Flashbacks” are, în acest moment, peste 45,8 milioane de vizualizări.