Instagram, una dintre cele mai folosite rețele sociale din lume, a devenit un adevărat loc de exprimare și sursă de venit pentru multe persoane cunoscute din lume, iar acum are de gând să scoată o funcție importantă. În locul ei însă, va apărea un nou buton, care va fi vizibil pe în interfața aplicației.
Instagram a început să testeze o nouă interfaţă pentru aplicaţia mobilă a platformei, din care cel mai notabil aspect este dispariţia secţiunii Shopping. Compania şi-a anunţat încă de anul trecut planurile de renunţare la aceasta, ca urmare a unei noi strategii de monetizare, din care vor lipsi funcţiile de comerţ electronic. Dispariţia secţiunii Shopping atrage după ea o reorganizare a barei de butoane din partea de jos a ecranului.
Citește și: Cod Rutier 2023: Modificări importante pentru șoferi. Sancțiuni mai dure pentru vitezomani
Potrivit companiei, în locul butonului pentru Shopping, va fi mutat butonul de la Reels, iar în centrul barei şi în locul în care încă este în prezent butonul Reels va fi readus butonul de compunere a postărilor noi. Noua interfață care va fi creată după toate aceste schimbări, va fi disponibilă pe aplicație în decursul lunii februarie.
„Începând cu luna februarie, schimbăm navigarea, pentru a facilita partajarea și conectarea cu prietenii și interesele lor.