- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
În 1986 s-a lansat filmul „Liceenii”, regizat de Nicolae Corjos, după un scenariu de George Șovu. Pelicula urmărește povestea de dragoste dintre „bobocii” Mihai și Dana, personaje interpretate de Ștefan Bănică Jr. și Oana Sîrbu. Aventurile tinerilor ne-au cucerit pe toți și am trăit alături de ei dramele și bucuriile vieții de adolescent. Printre actorii din distribuția acestora s-a numărat și Cesonia Postelnicu. Actrița s-a făcut remarcată publicului datorită faptului că a interpretat-o pe protagonista serialului „Geta”, iubita lui Ionică, interpretat magistral de Mihai Constantin.
„Eram la liceu în ultimul an, deci încă minoră. Am fost contactată de regizorul Nicolae Corjos, care mi-a dat scenariul filmului și mi-a spus să îmi aleg ce personaj feminin doresc. Am intrat în casă pe ascuns cu scenariul, deși nu mai puteam de nerăbdare, am așteptat să vină seara pentru că dacă mă duceam la culcare și spuneam „noapte bună știam că mama nu mai intră la mine în cameră, am citit scenariul cu o lanternă sub pătură.
Cesonia Postelnicu, prezentă pe scena Teatrului Național
Chiar dacă nu este prezență activă în mediul online și nici pe micile ecrane nu apare, Cesonia Postelnicu este prezentă pe scena Teatrului Național. În stagiunea curentă actrița joacă în două piese de teatru și anume „Craii de Curtea-Veche” și „Matilda și groparii”. Potrivit site-ului oficial al Teatrului Național, Cesonia Postelnicu a jucat numeroase roluri pe scenea TNB precum:
Pena Corcodușa- "Craii de Curtea-Veche", după Mateiu Caragiale, regie Dragoș Galgoțiu, 2023
Olga- "Matilda și groparii" de Stela Giurgeanu, regia Mircea Rusu, 2020
Profesoara- "Cinci femei de tranziție", text și regie Rodica Popescu Bitănescu, din 2017
Machieuza- "Purificare" de Petr Zelenka, regia Alexandru Mâzgăreanu, 2011
Mioara- „Idolul şi Ion Anapoda" de G.M.
Marie-Christine- „Egoistul" de Jean Anouilh, regia Radu Beligan, 2004
Zelda- „Aşteptând la Arlechin" de Noel Coward, regia Ion Cojar, 2002
Nevasta intendentului- „Ţăranul Baron" de Ludvig Holberg, regia Lucian Giurchescu, 2000
Martine- „Femeile savante" de J.B.P. Molière, regia Lucian Giurchescu, 1999
Tooley- „Călătorii cu mătuşa mea" de Graham Greene, regia Petre Bokor, 1998
Fiica Satanei- „Satana cel Bun şi Drept" de Tudor Popescu, regia Gelu Colceag şi Puiu Şerban, 1998
Bacanta- „Bacantele" de Euripide, regia Mihai Măniuţiu, 1997
Nuşca- „Anton Pann" de Lucian Blaga, regia Dan Micu, 1995
Lucietta- „Bădăranii" de Carlo Goldoni, regia Victor Modovan, 1994
„Costume" spectacol de Irina şi Dragoş Buhagiar, coregrafia Răzvan Mazilu, 1994
Ondina 1- „Ondine" de Jean Giraudoux, regia Horea Popescu, 1994
Cesonia Postelnicu nu a intrat din primul moment la teatru
Cesonia Postelnicu nu a intrat din primul moment la teatru, așa că a fost nevoită să se angajeze. Lucra în trei schimburi, dar anul următor nu i-a mai luat-o nimeni înainte. Deși în copilărie își dorea să devină balerină, a ajuns să facă teatru cu aceeași grație: „Eram puțin stânjenită pentru că, în general, copiii de actori sau de artiști sunt altfel priviți. Nu am intrat în primul an, ci am picat prima sub linie. Am intrat abia în al treilea an și atunci mi-am spus că dacă nu intru prima la facultate, îmi schimb traiectoria. Mama mi-a spus că, dacă tot nu am intrat la facultate, trebuie să muncesc. Și m-am angajat la Cooperativa de Artă Aplicată, unde făceam mărgele, cercei, inele, brățări, pe care le împachetam, le punem etichetă și le așezam în cutii. Lucram în trei schimburi, deci inclusiv noaptea. Și atunci când am văzut eu ce înseamnă munca și viața cu adevărat, am început să mă pregătesc și mai bine pentru admitere. Mă duceam la serviciu și stăteam cu cărțile pe genunchi repetându-mi textele. Și așa s-a scurs un an de zile, muncind în trei schimburi, ducându-mă și la pregătire, mi-am zis că dacă după toată munca asta nu intru prima, nu mai dau niciodată la Teatru. Și am intrat prima", a mai povestit Geta din Liceenii.
Citește și: Dan Cociș, Adrian din „Liceenii”, despre relația cu Ștefan Bănică Jr.: "Dovadă locul său fruntaș"