Povestea de succes a pornit în urmă cu 17 ani, Kanal D s-a extins constant şi astăzi vorbim despre un adevărat conglomerat media, Dogan Media, un centru creativ care conectează publicul la entertainment de calitate, prin intermediul unui pachet complex de media, oferind conţinut variat, atractiv şi o experienţă multi-screen, la standardele celei mai noi tehnologii.
Două televiziuni generaliste, Kanal D, Kanal D2, un radio CHR, Radio Impuls, şi o divizie Digital puternică reprezintă cele trei paliere centrale prin intermediul carora conţinutul Dogan Media ajunge astăzi la un public exigent şi eterogen.
În 2023, Kanal D a înregistrat o creşte de 9% faţă de anul 2022, la nivelul întregii zile, pe targetul Naţional, continuându-şi ascensiunea şi în primele două luni din 2024, cu o crestere de 3% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2023.
Pe langă emisiunile pe care milioanele de telespectatori deja le-au îndrăgit, fie că vorbim despre reality-uri precum “Casa Iubirii”, emisiuni de interviuri, precum “40 de intrebări cu Denise Rifai”, quiz-ul “Jocul cuvintelor cu Dan Negru” sau emisiunile de reportaje “Asta-i România!” şi “ROventura”, Kanal D continuă sa ofere surprize interesante în materie de conţinut TV.
Primăvara aceasta vine cu noutăţi pentru publicul Kanal D! În curând, telespectatorii vor putea urmări “Insula de 1 milion”, un reality adventure care va duce la un alt nivel modalitatea de a face reality, cel mai amplu experiment social televizat, prezentat de Cosmin Cernat, unul dintre cei mai apreciaţi prezentatori TV din România, cu o experienţă uriaşă în domeniu. 50 de concurenţi cu vârste, profesii, pasiuni diferite se vor lupta pentru cea mai mare miză pusă la bătaie de o televiziune din Romania: 1 milion de lei, în îndepărtata Republică Dominicană. Va fi o competiţie individuală, de intensitate maximă, în buna tradiţie a reality-urilor propuse publicului de la Kanal D.
De altfel, şi Kanal D2 vine cu noutati, un show magazin live, cu informaţii din realitatea imediată, cu mult umor şi culise, dezvăluiri în premieră ale celor mai iubite emisiuni de la Kanal D şi Kanal D2. Show-ul va fi prezentat de două dintre cele mai iubite vedete, Ilinca Vandici şi Teo Trandafir.
De 1 martie, în zi de sărbătoare, Ştirile Kanal D se înnoiesc cu o împachetare grafică minimalistă, menită să pună în valoare şi mai bine informaţia, în linie cu cele mai fresh trenduri internationale de design grafic.
Primavara începe şi cu o premieră pe site-ul kanald.ro, cele mai bune seriale turcesti difuzate de Kanal D vor putea fi revăzute acum pe site-ul de brand al staţiei, de la 1 martie iubitorii genului vor avea posibilitatea sa revadă producţia “Totul pentru familia mea”, accesand kanald.ro.
Kanal D, alături de Kanal D2, Radio Impuls şi divizia Digital, îşi continuă misiunea de a oferi un content atractiv, entertainment de calitate, precum şi ştiri relevante, în acord cu valorile Dogan Media. Emoţia pură, reportajele inedinte, interviurile exclusive, poveştile de viaţă inspiraţionale, optimismul, umorul, dorinţa de a schimba în bine viaţa oamenilor, toate acestea vor face parte în continuare din viaţa românilor, prin intermediul programelor oferite pe proprietatile Dogan Media.