Astfel, conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor, pe toate categoriile de public monitorizate.
Duminică, 22 ianuarie, în intervalul 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de piață, înregistrând 3.3 puncte de rating și 13,8% cota de piață, pe targetul Comercial (21-54 Nat.
Ediția de ieri a emisiunii prezentate de Mihai Ghiță la Kanal D a fost urmărită, în fiecare minut al difuzării, de o medie de 681.000 de telespectatori din întreagă țară. Minutul de aur, atins la 15:33, aproape un milion (917.000)
Povestea geamgiilor care vobesc “limba de sticlă”, o limba veche și secretă, inventată chiar de ei, dar și materialul impresionat despre românii care își duc traiul cu greu de la o lună la alta i-au ținut pe telespectatori în fața micilor ecrane, la Kanal D, în intervalul difuzării emisiunii de reportaje “Asta-i România!”.