Close sidebar
Stiri

Kanal D, lider de piață, pe Național și Comercial, cu “Știrile Kanal D” de la ora 12:00

Kanal D, lider de piață, pe Național și Comercial, cu “Știrile Kanal D” de la ora 12:00 [Sursa foto: Kanal D]

Pe targetul Comercial, stația a acumulat aproape 25% cota de piață.


In articol:

Luni, 13 martie, Kanal D a fost lider incontestabil în audiențe, cu Știrile Kanal D, ediția de la ora 12:00, pe două categorii de public monitorizate, pe targetul Comercial și Național. Conform datelor furnizate de Kantar Media, stația a acumulat o cotă de piață de aproape 25% din segmentul de piața Comercial.  Sute

de mii de romani au ales postul Kanal D, pentru a-și insuși porția de informație relevantă, din cadrul Știrilor Kanal D, ediția de prânz, prezentată de Ilinca Obădescu.

Kanal D, lider de piață, pe Național și Comercial, cu “Știrile Kanal D” de la ora 12:00
Kanal D, lider de piață, pe Național și Comercial, cu “Știrile Kanal D” de la ora 12:00[Sursa foto: Kanal D]

Kanal D, lider de piață, pe Național și Comercial, cu “Știrile Kanal D” de la ora 12:00

Astfel, în intervalul 12:00-13:00, Kanal D a acumulat 2,0% Rating si 24,4% cota de piata, pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCD), si 2,2% Rating si 18,0% cota de piata, pe targetul National.

Citește și: Kanal D, lider absolut de audiență cu emisiunea “Casa iubirii”

O medie de peste 390.000 de telespectatori din întreaga Românie au urmărit luni Stirile Kanal D, în intervalul mai sus menționat, minutul de aur fiind înregistrat la 12:00, când peste o jumătate de milion (521.000) de telespectatori s-au aflat în fața televizoarelor, urmărind ediția de prânz a buletinului informativ de la Kanal D.

Kanal D, lider de piață, pe Național și Comercial, cu “Știrile Kanal D” de la ora 12:00
Kanal D, lider de piață, pe Național și Comercial, cu “Știrile Kanal D” de la ora 12:00