Luni, 13 martie, Kanal D a fost lider incontestabil în audiențe, cu Știrile Kanal D, ediția de la ora 12:00, pe două categorii de public monitorizate, pe targetul Comercial și Național. Conform datelor furnizate de Kantar Media, stația a acumulat o cotă de piață de aproape 25% din segmentul de piața Comercial. Sute
Astfel, în intervalul 12:00-13:00, Kanal D a acumulat 2,0% Rating si 24,4% cota de piata, pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCD), si 2,2% Rating si 18,0% cota de piata, pe targetul National.
Citește și: Kanal D, lider absolut de audiență cu emisiunea “Casa iubirii”
O medie de peste 390.000 de telespectatori din întreaga Românie au urmărit luni Stirile Kanal D, în intervalul mai sus menționat, minutul de aur fiind înregistrat la 12:00, când peste o jumătate de milion (521.000) de telespectatori s-au aflat în fața televizoarelor, urmărind ediția de prânz a buletinului informativ de la Kanal D.