- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Kanal D, un nou pas strategic în dezvoltarea operaţiunilor media în regiune: prima producţie în hub-ul “Casa Iubirii” pentru piaţa internaţională
Din această toamnă, Dogan Media International îşi extinde operaţiunile în regiune, producând pentru prima dată un reality show pentru o televiziune din Ungaria.
Kanal D a început producţia formatului internaţional “Puterea Dragostei” în hub-ul de producţie unde se filmează în prezent şi “Casa Iubirii”, reality show-ul difuzat zilnic de Kanal D.
Kanal D produce acum formatul “Puterea Dragostei” pentru TV2 Media Group, din Ungaria, reality show-ul având premiera saptamâna trecută si fiind difuzat in fiecare zi, în Prime Time, de la 19:00, pe SuperTV2.
“Sunt încântat că un astfel de format nou, de succes îşi face debutul la TV2 Media Group şi sper că ne va ajuta să ne consolidăm şi mai mult poziţia pe piaţă. Rezultatele obţinute de acest show (n.r. în Rom â nia), hub-ul de producţie, echipamentele tehnice ale studioului, precum şi profesioniştii de televiziune care lucrează aici, toate acestea sunt impresionante şi ne-au uşurat decizia de a colabora cu Kanal D”, a declarat Pavel Stanchev, CEO TV2 Media Group.
Kanal D şi-a consolidat pozitia de trendsetter în materie de dating show-uri în Romania şi a construit de la zero un adevarat hub de producţie la cele mai înalte standarde, beneficiind de toate facilităţile tehnologiei moderne şi de expertiza unei echipe pregătite să ofere un produs calitativ pentru pieţele externe.
“ E un mare pas strategic, mă bucur că am început cu un segment de conţinut pe care ne-am specializat de-a lungul timpului, acela de reality show, şi ne propunem să consolidăm această componentă a business-ului dezvoltând hub-uri şi echipe pregătite să producă formate pentru alte teritorii”, a spus Ugur
Yesil, CEO şi Executive Board Member Kanal D, Kanal D2 şi Radio Impuls.“Am î nceput producţia pentru TV2 Media Group căruia îi mulţumim pentru parteneriat şi încrederea acordată. Avem know how-ul şi facilităţile necesare pentru a produce pentru piaţa externă şi suntem bucuroşi că putem astfel să ne dezvoltăm operaţiunile şi prin crearea de conţinut pentru televiziuni din regiune”, a adăugat Fatih Salis, Director de Ştiri şi Producţii Interne Kanal D, Kanal D2 şi Radio Impuls.
Show-ul pentru TV2 Media Group este realizat în Bucureşti, în hubul de producţie cu facilităţi moderne unde se filmează şi “Casa Iubirii”, emisiune fanion a Kanal D; o echipă de profesionişti, care au înregistrat deja succes cu emisiunile deja difuzate, coordonează producţia oferind o emisiune “la cheie”, conţinut de calitate pentru piaţa externă.
Hub-ul de producţie se întinde pe o suprafaţă de 1000 de metri pătraţi, este dotat cu platouri uriaşe, livinguri, spaţii de relaxare, grădini, precum şi cu o piscină interioară.
O desfăşurare de forţe impresionantă s-a pus în mişcare în hub-ul de producţie al Kanal D, iar acesta este doar începutul unei noi provocări, acela de a produce formate de succes pentru alte teritorii.