Kim Kardashian a decis să rupă tăcerea, după criticile pe care le-a primit ultima campanie a casei de modă Balenciaga. Campania de Crăciun Toy Stories a atras mii de reacții negative în mediul online, de la internauți, dar și vedete celebre. Pentru campanie, Balenciaga a folosit copii, care țineau în brațe ursuleți de pluș îmbrăcați în costume BDSM.
Printre persoanele care au reacționat în urma acestei controversate campanii se numără Kim Kardashian. Fanii așteptau o reacție din partea vedetei, fiind una dintre celebritățile care sunt cunoscute pentru colaborările pe care le are cu Balenciaga.
Mamă a patru copii, Kim Kardashian a mărturisit că este „oripilată” de ultima campanie a casei de modă, într-un mesaj postat pe pagina ei de Instagram.
„Am tăcut până acum, dar nu pentru că nu am fost dezgustată de cea mai recentă campanie Balenciaga. Ci pentru că am vrut să discut cu echipa lor să văd cum s-a ajuns, de fapt, la asta. Ca mamă a patru copii, am fost oripilată. Siguranța copiilor trebuie pusă pe primul loc și nu trebuie normalizat abuzul asupra lor.
Apreciez că Balenciaga a renunțat la campanie și și-a cerut scuze. Am vorbit cu ei și cred că au înțeles cât de serioase sunt lucrurile. Este necesar să fie luate măsuri ca asta să nu se mai întâmple niciodată. Cât despre viitorul meu cu Balenciaga, încă evaluez relația mea cu ei. Aveam așteptări de la ei”, este mesajul postat de Kim Kardashian.
În urma criticilor, Balenciaga a retras imediat campania Toy Stories, despre care fanii au spus că este „dezgustătoare”. „Echipamentul“ jucăriilor de pluș era unul tipic BDSM, cu maieuri din plasă, hamuri și „zgardă“ din piele, iar fotografiile reprezentative aveau drept modele copii de doar câțiva ani. Casa de modă spaniolă a șters și toate fotografiile campaniei și a revenit cu o declarație.
„Ne cerem scuze sincer pentru orice jignire adusă prin campania noastră de sărbători. Gentuțele-ursuleț de pluș nu ar fi trebuit prezentate alături de copii. Am scos imediat campania de pe toate platformele”, a anunțat casa de modă.