Marile companii de bat pe Justin Bieber, ca artistul să le promoveze. Bieber tocmai a semnat cu un brand vestimentar uriaş pentru a face reclamă. Cântăreţul a realizat deja prima şedinţă foto, iar compania vestimentară a început campania de promovare alături de Bieber.
După ce în trecut a colaborat cu Crocs şi Calvin Klein, Justin Bieber rămâne în zona de fashion şi în acest an. Cântăreţul este noua imagine Balenciaga, o firmă care produce haine şi încălţăminte de lux pentru persoanele cu dare de mână. Fondată în Spania, compania aparţine acum de gigantul francez Kering, care mai deţine alte mărci de lux celebre, precum Gucci, Yves Saint Laurent şi Bottega Veneta.
Justin Bieber va promova produsele din colecţia de toamnă creată de Balenciaga, iar compania a arătat deja publicului la ce să se aştepte. Mai multe materiale cu Jusin Bieber au fost postate pe Twitter, purtând o geacă oversized, un hanorac de aceleaşi dimensiuni şi pantaloni de trening, fiind încălţat cu DIY Runner.
În aceeaşi campanie de promovare a fost inclusă şi actriţa franceză de 68 de ani, Isabelle Huppert, dar şi Eliza Douglas, o pictoriţă care colaborează frecvent cu Balenciaga.
Justin Bieber are şi propria linie vestimentară, o afacere pe care a dezvoltat-o de amicul şi managerul său, Ryan Good, începând cu 2018. "Drew House" vinde hanorace, tricouri, pantaloni, dar şi alte produse, publicul ţintă fiind adolescenţii şi persoanele de până în 30 de ani.