Close sidebar
Stiri

Mai apare sau nu sezonul 7 al serialului Netflix, Lucifer?

[Sursa foto: Facebook ]

În această lună, Netflix a lansat sezonul 6 al serialului Lucifer.


In articol:

 Lucifer estre unul dintre cele mai populare seriale din lume, cu milioane de fani pe întreg globul. Producţia creată de Tom Kapinos a ajuns deja la sezonul al şaselea, care a fost lansat pe Netflix pe 10 septembrie.

Mai apare sezonul 7 al serialului de pe Netflix, Lucifer?

Mai apare sau nu sezonul 7 al serialului Netflix, Lucifer?

 Din păcate pentru fani, povestea din Lucifer se va încheia după cel de-al şaselea sezon, lansat pe Netflix în această lună. "Acesta este ultimul sezon din Lucifer. Pe bune de data aceasta. Însuşi diavolul aproape că a  ajuns Dumnezeu. De ce ezită? Şi pentru că lumea se va obişnui fără Dumnezeu, care va fi răspunsul său? Alătură-te nouă, pentru a ne lua la revedere de la Lucifer, Chloe, Amenadiel, Maze, Linda, Ella and Dan.

Să aduci şi şerveţele", se arată într-un comunicat de presă emis de către Netflix.

 Aşadar, Lucifer a ajuns chiar la final, iremediabil şi irevocabil. Serialul a mai avut un sfârşit, când Fox a renunţat la producerea sa după cel de-al treilea sezon, însă Netflix l-a salvat. Serviciul de streaming a crezut în acest proiect şi iată că acum fanii regretă că nu va exista şi un al şaptelea sezon. După şase sezoane şi 93 de episoade, Lucifer devine istorie!

Mai apare sau nu sezonul 7 al serialului Netflix, Lucifer?

 Toţi îşi bun acum întrebarea: de ce serialul nu continuă cu al şaptelea sezon? Doi dintre producătorii serialului au lăsat să se înţeleagă că au făcut această alegere tot pentru fanii serialului. Nu au dorit să dilueze prea mult acţiunea şi de aceea au decis să se oprească. În plus, este şi o decizie managerială şi financiară. De fiecare dată, un sezon nou al unul serial are un buget mai mare decât precedentul, pentru că actorii cer mai mulţi bani.

În plus, noii abonaţi ai Netflix preferă să urmărească un serial nou nouţ, decât unul mai vechi. Iar strategia Netflix este diferită faţă de a altor companii. Ţinta lor este să convingă cât mai mulţi oameni să se aboneze, nu să îi convingă pe care cu abonamente să rămână.