Cea mai mare platformă de streaming din lume, cu peste 200 de milioane de subscriberi, a pregătit o mutare neaşteptată pentru foarte multă lume.
Ce mutare a pregătit Netflix, pentru a-şi învinge competitorii de pe piaţă
Netflix pare să fie de fiecare dată cu un pas în faţa rivalilor săi, Disney Plus, HBO Max sau Apple TV Max.
Gigantul american a luat o decizie fără precedent pe piaţa platformelor de streaming. Pe lângă filme şi seriale, Netflix le va oferi clienţilor săi şi jocuri video. Din câte se pare, jocurile vor fi disponibile în primă fază doar pe telefonul mobil. Planul a fost confirmat oficial din interiorul companiei, iar noua opţiune de pe Netflix va fi disponibilă de anul viitor.
Cei de la Netflix chiar vor să dea lovitura cu această mutare, pentru care l-au "furat" de la Facebook pe Mike Verdu, fostul şef de conţinut şi jocuri de realitate virtuală şi augmentată al reţelei de sociaizare.
Verdu va ocupa funcţia de vicepreşedinte al departamentului de game development. În trecut, acesta a ocupat funcţia de preşedinte şi la Electronic Arts, una dintre cele mai mari companii de pe piaţa jocurilor video. Deşi investiţia pentru acest plan va fi uriaşă, se pare că Netflix nu va cere bani în plus pentru jocurile video.
Această idee a prins contur în pandemie, când numărul de clienţi ai platformei de streaming a explodat pur şi simplu.
Lumea a stat mult mai mult în case, iar numărul de abonamente a crescut până la 206 milioane, în întreaga lume. Însă după ce restricţiile s-au mai relaxat, numărul de abonamente a stagnat, ceea ce le-a dat de gândit celor de la Netflix. Prin implementarea de jocuri video în platforma de streaming, cei de la Netflix încearcă de fapt să îşi securizeze baza de clienţi şi de abonamente lunare, dar şi să atragă plătitori noi.
Netflix anunță lansarea a două noi funcții pentru a veni în ajutorul familiilor cu copii care își doresc să urmărească împreună seriale și filme preferate sau să descopere altele noi.