Emblema „Dacia Link” se regăsește de acum pe toate modelele mărcii.
Dacia continuă să evolueze și se adaptează întotdeauna în funcție de tendințe. Acum încep un nou capitol prin înnoirea identității de marcă, din dorința de a fi mai originală și mai modernă.
Apariția logotipului în partea din spate a tuturor modelelor (pe hayon), precum şi pe volanul acestora este o schimbare imadiat vizibilă
Introducerea noii identități vine la pachet cu noua nuanță Gris Mégalithe (Monolith Grey), pe barele de pavilion, pe scuturile de protecţie faţă şi spate, precum şi pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring şi Duster.
Citeste si: Lansări auto în 2022. Care sunt cele mai aşteptate maşini şi cât va costa noua Dacia Jogger
O nouă culoare de caroserie – Lichen Khaki – îşi face apariția pentru a sublinia apropierea mărcii de natură.
Dacia este promotoarea unei abordări raționale a modului în care vehiculele sunt utilizate de clienți. Aceasta se traduce prin abandonarea treptată a elementelor cromate sau a materialelor din piele naturală.
Dacia va aplica treptat angajamentele asumate de Renault Group cu ocazia Adunării Generale din 23 aprilie 2021.
Citeste si: Cum poți cumpăra mașini confiscate de către bănci
Dezvăluită până acum numai în comunicatele de presă, prezentarea oficială a noii game Dacia va avea loc la Salonul Auto de la Paris, în octombrie 2022. Primele vehicule vor fi disponibile în reţeaua Dacia înainte de sfârşitul anului.
Dacia revine pe piaţă cu modelul Jogger, care îmbină dimensiunile unui break, spațiul interior al unui monovolum și look-ul unui SUV. Jogger va fi disponibilă în două variante, cu cinci sau cu şapte locuri şi va avea un preţ de pornire de 13.990 de euro pentru prima variantă şi de 14.690 de euro pentru a doua.