• Aiud 95.2
  • Timișoara 93.9
  • Tulcea 91.4
Stiri mondene

"Mi-e şi frică să mă urc acum în avion". Momente de panică pentru Ruby! Artista este prinsă în Israel, în plin război

Ruby, prinsă de război în Israel
Ruby
Ruby a trecut prin clipe greu de descris. Cântăreaţa este prinsă în Israel de atacurile lansate de teroriştii Hamas în mai multe zone din ţară.

Israelul a fost atacat cu mii de rachete în sudul țării de teroriștii grupării Hamas. Situația beligerantă din statul evreu a captat, în câteva ore, atenția înregii lumi. Zeci de persoane, civili, au murit în urma atacului Hamas și alte sute sunt rănite până la această oră. Printre românii prizonieri în mijlocul conflictului este şi artista Ruby, care a povestit că a fost nevoită să se adăpostească într-un buncăr. Vacanța artistei s-a transformat rapid la 180 de grade.

Când a ieșit din hotel, sâmbătă dimineața, bruneta a văzut pe cer resturi ale rachetelor, iar israelienii au avertizat-o să intre la adăpost.

„Suntem în vacanţă pentru câteva zile. Mâine ar fi trebuit să zburăm înapoi către ţară. În zona în care suntem noi, toată lumea s-a izolat. Am fost anunţaţi să ne izolăm. Fiecare casă înţeleg că are un buncăr undeva, iar noi avem chiar în apartamentul în care stăm o cameră tip buncăr.

Toată lumea s-a izolat. De dimineaţă am fost la micul-dejun când am şi aflat ce se întâmplă de la nişte prieteni din România şi toată lumea a ieşit afară din hotel şi s-a uitat pe cer, erau urme ale rachetelor. Ni s-a spus să ne adăpostim oricum pentru că sunt rămăşiţe ale rachetelor care ne pot răni.
Pare ireal, nu putem procesa ce se întâmplă pentru că la noi în ţară lucruri de acest gen nu se întâmplă şi este ceva complet nou.
Nu ştim exact cu ce ne confruntăm. Habar nu avem (n.r. cum ne întoarcem în ţară) pentru că am văzut cum au ţintit rachetele către aeroport şi nu ştiu ce zone, e foarte multă agitaţie aici. Nu ştim cum se va întâmpla. Mi-e şi frică să mă urc acum în avion. În seara asta, aveam un concert care s-a anulat. Ni s-a recomandat să ne izolăm şi dacă auzim o sirenă să nu scoatem capul pe balcon”,
 a spus Ruby pentru Antena 3  CNN.

Ruby, prinsă de război în Israel
Ruby

Citește și: Ruby i-a făcut o surpriză inedită bunicii ei la împlinirea a 85 de ani: „Am luat-o pe sus, am luat-o cu forţa la club! ”

Aproape 800 de români sunt în vacanță în Israel, iar autorităţile române caută soluţii pentru a-i aduce în țară, a declarat sâmbătă premierul Marcel Ciolacu: "Sunt în jur de 790 de români, în acest moment, pelerini, şi, împreună cu doamna ministru de Externe, căutăm variantele ca să-i aducem cât mai repede acasă.

După cum bine ştiţi, în acest moment sunt închise toate aeroporturile din Israel. S-a dat o avertizare de stare de război, vom vedea cum evoluează lucrurile. Nu este niciun român rănit sau în zona directă de conflict. Sunt vreo şapte localităţi unde forţele Hamas au înaintat, vom vedea dinamica în perioada următoare".

Clipe dramatice. Românii din Israel spun că e ceva "fără precedent"

"Sunt ostatici, au pătruns şi au luat ostatici în tot felul de clădiri. Este ceva fără precedent, în mod clar. Şi e abia la început. Este dramatic, sper să nu se simtă şi în centrul ţării şi armata noastră să fie destul de rapidă", spune Andrei, român stabilit în Israel.

"În jur de 8:30 ne-am trezit în alarme, alarme de rachete. Am ieşit repede din camere şi am intrat în adăpost, o cameră tip buncăr. E o panică generală. Din ţară nu o să putem pleca, se închid aeroporturi, tot, pot lovi rachetele în avioane. Noi suntem în stare de război", a precizat  Ariel, român stabilit în Israel.

Stare de război în Israel, după atacul Grupării Hamas
Stare de război în Israel, după atacul Grupării Hamas[Sursa foto: Edi Israel/Flash90 via Times of Israel]

Citește și: Invitatul de 12. Ruby, despre momentul care i-a adus cea mai mare satisfacție: ”Fac parte din viața mea artistică”

Alţi 210 români, erau în avion, în drum spre Israel în momentul în care militanţii Hamas au lansat atacul, fără să bănuiască măcar că sunt pe cale să aterizeze în plin război. Cu 10 minute inainte sa ajunga in Tel Aviv, au fost anunţaţi că nu vor putea ateriza, fără a li se da prea multe explicaţii.

"Ne-a anunţat căpitanul aeronavei că în zona Tel Avivului au avut loc ceva atentate. N-au ştiut nici dânşii, vă daţi seama, prea multe detalii", zice o femeie. "Nu neapărat că ne-am speriat, adică vă daţi seama că au fost emoţii şi o temere, dar fiind un grup mare ne-am susţinut unul pe altul şi am fost conştienţi că suntem totuşi la o distanţă oarecare de adevărata problemă. Emoţii acasă. Ne gândeam la cei de acasă că sigur îşi fac griji pentru noi", mărturiseşte un român.