Scoatere din evidenţă auto. Cine poate solicita acest serviciu
Pot solicita acest serviciu persoanele fizice sau juridice asupra cărora există impunere fiscală, în momentul înstrăinării mijlocului de transport auto.
Citeste si: Cum poţi să obţii online un certificat fiscal?
Pentru scoaterea din Evidențele Fiscale a mijlocului de transport auto se parcurg următorii pași:
1. Prezentarea la sediul Biroului Unic
Este necesară prezența la sediul Compartimentul constatare, impunere si control mijloace de transport persoane fizice si juridice pentru că aceasta este singura modalitate de ridicare a cererii prin care se solicită scoaterea de pe rolul fiscal al mijlocului de transport auto.
2. Completarea cererii
Se va completa cererea în două exemplare, conform cerințelor.
3. Depunerea actelor
Cererea împreună cu celelalte acte necesare se depun la Biroul Unic.
4. Scoaterea din Evidențele Fiscale
Personalul va opera scoaterea din Evidențele Fiscale a mijlocului de transport auto.
Citeste si: Ce acte sunt necesare pentru divorţ
• declaraţie (formular tip);
• certificatul de radiere – vizat de poliţie;
• adeverinţă de predare la REMAT, în cazul vehiculelor scoase din uz;
• declaraţie pe proprie răspundere, cunoscând prevederile art. 326 COD PENAL, cu privire la falsul în declarații;
• actul de înstrăinare (contract de vânzare-cumpărare, procesul verbal de predare–primire către societatea de leasing, contract de novaţie, factura, hotărâre judecătorească definitivă şi irevocabilă, donaţie
• buletinul/cartea de identitate (fotocopie).