Titularul contractului trebuie să aibă în vedere următoarele:
- Penalitățile aplicate în cazul în care solicită încetarea contractului, iar perioada inițială nu a expirat;
- Dacă perioada inițială contractuală a expirat;
- Termenul de depunere și operare a cererii de încetare a contractului (de exemplu, 30 de zile de la data depunerii cererii de către utilizator).
- Rezilierea poate fi făcută atât telefonic, cât și în scris, transmisă prin poștă sau depusă personal la sediul furnizorului. ANCOM avertizează asupra faptului că, de regulă, furnizorii acceptă procesarea cererii de reziliere, singura condiție fiind ca utilizatorul să nu dețină echipamente oferite în custodie/chirie și să nu aibă datorii către furnizor.
Unii furnizori de telefonie oferă posibilitatea ca această solicitare de încetare a contractului să fie adresată și telefonic.
În cazul în care cererea este depusă personal, la un punct de lucru al furnizorului, utilizatorul trebuie să ceară un număr de înregistrare pe care să îl păstreze ca dovadă a depunerii cererii de reziliere a contractului.
Cei care doresc să renunțe la un contract de telefonie trebui să depună o cerere, însă trebuie să țină cont și de anumite prevederi stipulate în contractul deja semnat.
Citeste si: Lista ţărilor pentru care se impune carantină la venirea în România în perioada sărbătorilor de iarnă
Citeste si: Sezonul de schi 2021- 2022: Stratul de zăpadă la munte şi pârtiile deschise
Subsemnatul(a), ………………………., identificat(a) cu CI seria …………………nr. ………………………., CNP ……………………….., domiciliat(a) in ……………….,
Va multumesc.
Data: …………………………….