Membrii supravieţuitori ai trupei, acum în vârstă de 70 şi 80 de ani, au ales publicaţia londoneză Hackney Gazette pentru a dezvălui fanilor cunoscători detalii despre noul disc, scrie The Guardian. Pentru cei neiniţiaţi, anunţul poate părea unul banal pentru un nou magazin local.
În textul reclamei sunt incluse referiri la cel puţin trei dintre cele mai cunoscute hituri ale trupei: „(I Can't Get No) Satisfaction”, „Gimme Shelter” şi „Shattered”. „Hackney Diamonds, specialişti în repararea sticlei, se deschide în septembrie 2023”, se arată pe pagina 3 a ziarului.
Dar, dedesubt, există mai multe indicii despre adevărata semnificaţie a anunţului. „Echipa noastră prietenoasă vă promite „satisfacţie”.
Fanii şi-au dat seama că spotul publicitar a fost o promovare pentru cel de-al 31-lea album de studio al trupei, care va fi lansat în septembrie. Fanii formaţiei britanice s-au bucurat să împărtăşească numeroasele referinţe din reclamă la istoria, versurile şi discografia trupei.
Pe "i" din (Hackney) Diamonds apare logo-ul trupei cu limba şi buzele. „Diamonds” este, de asemenea, o referinţă la turneul de 60 de ani al trupei Rolling Stones, care a început anul trecut la Madrid. Potrivit NME, fontul folosit pentru cuvintele „Hackney Diamonds” este acelaşi cu cel folosit pe albumul „Some Girls” din 1978. Iar „Est 1962”, din subsolul reclamei, este o referire la anul în care s-a format trupa The Rolling Stones.
La începutul acestei luni, figuri de bronz ale liderului trupei, Mick Jagger, şi ale chitaristului Keith Richards au fost dezvelite în oraşul lor natal Dartford, Kent, unde cei doi s-au cunoscut în 1961. Noul album va fi primul care va fi lansat de la moartea, în urmă cu doi ani, a bateristului Charlie Watts.