Close sidebar
Stiri

Moş Crăciun s-a adaptat restricţiilor. Copiii din lumea întreagă se văd cu Moşul pe Zoom

Moș Crăciun pe Zoom

Întâlnirile clasice dintre Moş Crăciun şi prichindeii care abia aşteptau să-i spune ce daruri vor, nu mai pot avea lor.


In articol:

Din cauza restricţiilor din toată lumea şi Moş Crăciun s-a mutat în online și vorbesc cu prichindei din toată lumea pe Zoom pentru a le afla dorințele de Crăciun. Cei care au făcut o afacere din a-l personifica pe Moș Crăciun în decembrie au găsit soluția salvatoare pentru acest an și unii dintre ei pot spune că afacerea din online le aduce mai multe venituri decât le-ar fi adus în mod normal, informează CNN

Moșii plănuiesc să-și mute afacerea în online în viitor 

Don White și Mary Rogers sunt doi dintre actorii care au intrat deja în pielea lui Moș Crăciun. Cei doi au cel puțin patru apeluri video pe oră de la familii din America, iar prețul unei conversații este de 49 de dolari pentru cinci minute și până la 69 de dolari dacă cei mici vor să vorbească ceva mai mult cu moșul.

„Bună! Acesta este Jesse sau James care vorbește? Nu-mi dau seama, deoarece camera nu este activată”, îi spune Moș Crăciun unui copil dornic să stea de vorbă cu Moș Crăciun. 

De 13 ani White și Rogers se costumează an de an și merg în restairante, muzee, evenimente și acte de caritate, unde stau de vorbă cu cei mici și află ce și-ar dori să primească sub brad.

Anul acesta însă, cei doi îi introduc pe copii în atmosfera de la Polul Nord printr-un videoclip elaborat care „transportă” copiii dinspre și spre Polul Nord.

Dacă părinții vor să aibă și aminitire întâlnirirea celor mici cu moșul, vor scoate din buzunar 100 de dolari în total.


„Moș Crăciun pe Zoom”, pare a fi o afacere înfloritoare, astfel că, Santas Club are deja 60 de angajați și intenționează să facă o universitatea pentru a-i învăța pe Moși cum ar trebui să se folosească de tehnologie mai bine în viitor.